Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Update: Dinget 90 med priest,pala og warlock atm!

Tar sin tid når man først dinger, så priest/wlock er ikke spilt på etter ding haha! Mens har klart å blitt honored med golden lotus på paladin!-_- Taaaar laaang tid!

Smålvler også en monk atm!

Hva vil det si å dinge? *newbie...don't shoot*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Det lurer jeg også på, hvorfor heter det å dinge egentlig? :p

Har jeg ingen anelse om. Har vært sånn alltid haha:p Tror det var en eller anenn fyr som sikkert sa "ding" for å gjøre andre oppmerksom på at han fikk ny lvl :p men vet ikke!

tatt fra wowiki

Ding is a common exclamation used by players to announce to their friends and guild members when they reach a new level. Because of this, ding has taken on several auxiliary meanings, such as the act of a player or pet leveling up, the graphic associated with leveling up, etc. Originally, the sound effect when a character leveled in Everquest was a ding.

The introduction of an achievement for reaching a level that is a multiple of 10 has reduced the need to announce new levels. 'Ding' is still used when someone is excited about reaching a level that does not prompt an achievement announcement.

The appropriate response to 'ding' is grats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Har en level 90 jeg, ikke planer om å få flere egentlig...målet mitt nå er å få tak i azure whelpling, men den dropper jo aldri, og jeg har ikke tenkt å betale 8000g for en på AH XD

Haha du er en pet collector eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
hehe hææ? (A) jaem, er vel det:p Typen rister bare oppgitt på hodet og ber meg gi opp...men ...BLÅ drage:D Jeg fikk pengu i gave da:D (elsker pingviner *peke på profilbildet*)

Haha.. Sliter med å få solgt "captured firefly" jeg-_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Spiller wow for å slå ned horde/alliance og slå ned store slemme monstre!

Du spiller både horde og alliance? :p Skal levle opp en hunter også da, så jeg kan temme en rare løve^^ ....ooog det gikk nettopp opp for meg at jeg egentlig spiller pokemon-.- haha (jeg spiller battlegrounds og sånt også da, ikke baaare pet-samling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Du spiller både horde og alliance? :p Skal levle opp en hunter også da, så jeg kan temme en rare løve^^ ....ooog det gikk nettopp opp for meg at jeg egentlig spiller pokemon-.- haha (jeg spiller battlegrounds og sånt også da, ikke baaare pet-samling)

Nja. startet på horde siden, så har noen der(86shaman,85pally og 85druid)..

Mens jeg spiller på en alliance server nå.. alt grunnet kompiser...(har 90pally,priest,wlock ally, og 86mage og 85rogue) haha!Mye av på/lvling-_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
såppass? :o

Jepp. Men så har spilt i en del år også.. Aldri raidet eller gjort noe skikkelig pvp :p hehe.. Klarer aldri bestemme hvilke char jeg skal bruke osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men så har spilt i en del år også.. Aldri raidet eller gjort noe skikkelig pvp :p hehe.. Klarer aldri bestemme hvilke char jeg skal bruke osv!

Ser den, må jo prøve alle:) Har en del som er lowlevel, både på horde og alliance, fordi typen ville jeg skulle prøve. Og så syns jeg det var gøy, og så kunne jeg plutselig være panda, såå da var jeg solgt XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, må jo prøve alle:) Har en del som er lowlevel, både på horde og alliance, fordi typen ville jeg skulle prøve. Og så syns jeg det var gøy, og så kunne jeg plutselig være panda, såå da var jeg solgt XD

Hehe pandas(y) liker high litsa de har i håret. enenste grunden til at jeg starta en panda.

ja er enig i det asså man må jo prøve de fleste men det som er kjedelig er jo at du kommer opp til lvl 90 så blir man bare banka i alt om man ikke har tid til å farme opp gear:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe pandas(y) liker high litsa de har i håret. enenste grunden til at jeg starta en panda.

ja er enig i det asså man må jo prøve de fleste men det som er kjedelig er jo at du kommer opp til lvl 90 så blir man bare banka i alt om man ikke har tid til å farme opp gear:p

Bare banka ja... superirriterende med alle som bruker stun på meg, og så denger løs på til jeg dør, og om jeg "blir fri" fra stun, så gjør de det igjen...blir gaal XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...