Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet

Må bare spørre dere wow folk: NOen som har tips til en god server, med mest pve folk da. Evt norske guilds som har 2-3 raids per uke og er noe lunde ok og seriøse?

Spiller mest pve, men koser meg i bgs av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shooesfly @ Tarren Mill - Community - World of Warcraft

halladamer :(

6 90s, alle battleground achievements, masse andre achievements, masse raiding, osv osv :p

tror jeg slår alle i nerding

mage fordi de er best såklart :love:

Spilt lenge på TM? Tror kanskje jeg har stumpet borti navnet ditt for ca 3 år siden :p

Hadde en moonkin druid med navnet Dragma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre dere wow folk: NOen som har tips til en god server, med mest pve folk da. Evt norske guilds som har 2-3 raids per uke og er noe lunde ok og seriøse?

Spiller mest pve, men koser meg i bgs av og til :)

Tror sillvermoon er en av de største PVE serverne i EU. men veit ikke no om Norske der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Tror sillvermoon er en av de største PVE serverne i EU. men veit ikke no om Norske der

Har hørt for en stund siden/type 1 mnd.. At twisting nether var beste horde PVE servers, mens outland+stormscale var pvp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre dere wow folk: NOen som har tips til en god server, med mest pve folk da. Evt norske guilds som har 2-3 raids per uke og er noe lunde ok og seriøse?

Spiller mest pve, men koser meg i bgs av og til :)

Skal du ha norske folk ville jeg anbefalt Ravencrest. Dette var min gamle server med mange seriøse og halv seriøse norske guilds.

Du kan også Sjekke WoW Guild Rankings :: WoWProgress - World of Warcraft Rankings å se om det er noen guilds som passer inn til dine spesifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Skal du ha norske folk ville jeg anbefalt Ravencrest. Dette var min gamle server med mange seriøse og halv seriøse norske guilds.

Du kan også Sjekke WoW Guild Rankings :: WoWProgress - World of Warcraft Rankings å se om det er noen guilds som passer inn til dine spesifikasjoner.

Jepp. Men litt stress å gå igjennom alle servere EU + alle guilds bare for å sjekke nettsider/siden om de er norske haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men litt stress å gå igjennom alle servere EU + alle guilds bare for å sjekke nettsider/siden om de er norske haha!

Kan sortere de inn på norsk språklige(selvom ikke alle norsk språklige er registrert som det)

Vil også Nevne at Got Issues er ute av gamet(min gamle guild)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, where to begin. Spilt siden release, uten stopp, og spiller enda. Grusomt!

Men finner rett og slett ikke bedre tidsfordriv når jeg har såpass mange venner IRL samt online som fremdeles spiller. Venner som har flyttet osv, lettere å holde kontakten på denne måten.

Er riktig nok ikke like mye som før ("kun" 3-4 timer hver kveld) da mesteparten av tiden ellers går til jobb og trening.

Men før jeg fant treningen var dette livet mitt, droppet gjerne skole eller jobb for å spille om nødvendig.

Husker spesielt på VGS når jeg og en kompis dro hjem, ditcha en prøve midt på dagen for guilden trengte hjelp med å drepe green dragons som spawna nettopp. :D

5stk på 90, 7stk på 85 :(

Har spilt alt som er å spille, drept nesten alt som er å drepe (untatt kel thuzad på lvl 60, damn you) med top 20 EU guild på Silvermoon og senere Talnivarr. Rank 13 i vanilla pvp, 4x gladiator, shadowmourne, dragonwrath, DS-legendary daggers, realm first 70 warr (ingen achis back then), realm first 85 warr, realm first 90 total, you name it :p

Guilden på talnivarr disbandet i desember etter ca 6 år, så befinner meg nå i en supercasual guild med noen venner på Draenor, jobber med ambershaper heroic. Så det var snakk om noe gull-diskusjon og AH-playing på tidligere sider. Tror nok jeg vinner nolife award der med 1,7m gold på talnivarr akkurat nå. Er vel trygt å si at jeg VAR auction house på serveren iløpet av et halvt år som arbeidsledig :p

Har nylig startet på en private server med noen kompiser, hvor patch 1.12 (vanilla) er aktiv. Sykt moro. noe små-bugs, men uten tvil den beste blizzlike privserveren jeg har vært borti. Vanilla wow private server | Blizzlike Realms -> gogo warsong server, alliance :D

Sååå.. Halla damer? hahaha #yoloswag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Kan ikke komme meg inn på Wow :( Er stuck på "updating blizzard launcher" hjelp meg noen?-_- windows 8-_- har da alltid funket før-_- faaaaaen kriiise folkens-_- abstinenser!:nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamet wow vel i 3 år, ble fort dyrt. Til å tigge moren sin for penger for gaming card:D

Men må si at jeg likte å levele mest og få achiments.

3 i 85 fikk jeg, :) pluss mange andre som jeg ga opp :D

Fort dyrt? Skjønner ikke helt den der, mange kompiser osv som også slutta fordi de syns det var retardert å måtte betale 100kr i måneden for å spille et spill. 100kr er en kebabmiddag det. Eller 2 bokser snus (aner ikke hvor mye det koster tbh, bare gjetter - veit det er svinedyrt og folk bruker det fremdeles). Det er jo bare -hundre- kroner, ikke det engang!

Men så kommer jo transfers. Og racechanges. Og factionchanges. Da blir det fort dyrt ja :p Om jeg skulle flyttet alle charsa mine over til min nåværende realm hadde jeg måttet ut med ~360 euro. Da snakker vi ;|

Bliz getin rich

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort dyrt? Skjønner ikke helt den der, mange kompiser osv som også slutta fordi de syns det var retardert å måtte betale 100kr i måneden for å spille et spill. 100kr er en kebabmiddag det. Eller 2 bokser snus (aner ikke hvor mye det koster tbh, bare gjetter - veit det er svinedyrt og folk bruker det fremdeles). Det er jo bare -hundre- kroner, ikke det engang!

Men så kommer jo transfers. Og racechanges. Og factionchanges. Da blir det fort dyrt ja :p Om jeg skulle flyttet alle charsa mine over til min nåværende realm hadde jeg måttet ut med ~360 euro. Da snakker vi ;|

Bliz getin rich

Vel jeg spilte gjennom 8,9 og 10 klasse.

Hadde ikke noe jobb eller noe sånt. TIgga penger av mamma til gaming card, måtte kjøpe på gamestop fordi hun ikke ville paye over nette, så ble litt dyrere der da.

Men nå som jeg har jobb er jo det ikke ja :) Dagslønns kan jeg jo spille for 1 år ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en pause fra å spille WoW fra før jul nå da, men har spilt siden slutten av vanilla. Raida en del i TBC og WotLK, og joina ett mer hardcore guild i Cata, men da begynte interessen å dale etter hvert. Hadde 9 chars på 85.. Nå har jeg 1 lvl 90. :p

Kommer nok til å starte opp igjen, men ble så giddalaus før jul at jeg må få tilbake spillelysta først :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mki, jeg samler pets..Jeg mangler EN pet i northrend, og den er bare tilgjengelig når det snør i Storm Peaks, så jeg flyr rundt der innimellom for å se om det er noe snø, men har ikke hatt flaks hittil.. Har funnet Dirkee to ganger, vyragosa to ganger og time-lost proto-drake en gang (desverre var den død når jeg fant den-.- irriterende nok) ... Men har jeg funnet noe snø? nææi, skulle tro det snødde oftere enn rares spawna vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mki, jeg samler pets..Jeg mangler EN pet i northrend, og den er bare tilgjengelig når det snør i Storm Peaks, så jeg flyr rundt der innimellom for å se om det er noe snø, men har ikke hatt flaks hittil.. Har funnet Dirkee to ganger, vyragosa to ganger og time-lost proto-drake en gang (desverre var den død når jeg fant den-.- irriterende nok) ... Men har jeg funnet noe snø? nææi, skulle tro det snødde oftere enn rares spawna vel?

Hadde samme problemet lenge. Det jeg gjorde var å ha en alt i området som jeg sjekket med jevne mellomrom. Siden petsa er Account wide så kan jo en lavere lvl karakter battle og fange pettet du ser etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet lenge. Det jeg gjorde var å ha en alt i området som jeg sjekket med jevne mellomrom. Siden petsa er Account wide så kan jo en lavere lvl karakter battle og fange pettet du ser etter.

Mhm, men jeg har ingen alt som er høy nok level til å overleve i northrend (det er jo level 70-80 ellerno,høyeste alt jeg har er...33?). Men typen fløy tilfeldigvis over i går og da snødde det, og jeg fikk han til å logge seg på min karakter og fange en, så jeg har den ...finally :D Ja, dette er Pokemon all over again :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...