Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Spilte WoW i ungdomsskole/starten av videregående årene (dvs noe vanilla, tbc og nesten hele wotlk). Main var human warlock som jeg samlet mounts på og lekte på AH. Endte opp med 128 mounts på warlocken før jeg solgte den for 5000kr. Lagde også en character på en server uten noen high-lvls hvor jeg kun ville tjene gull. Endte opp med over 1k gull/dagen med kun kjøp og salg på AH (og ja, jeg skal studere finans :p).

Kjøpte The Secret World i desember i håp om å få tilbake gaminggleden, men pcen er for dårlig for spillet, så har ikke fått prøvd det ordentlig enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Spilte WoW i ungdomsskole/starten av videregående årene (dvs noe vanilla, tbc og nesten hele wotlk). Main var human warlock som jeg samlet mounts på og lekte på AH. Endte opp med 128 mounts på warlocken før jeg solgte den for 5000kr. Lagde også en character på en server uten noen high-lvls hvor jeg kun ville tjene gull. Endte opp med over 1k gull/dagen med kun kjøp og salg på AH (og ja, jeg skal studere finans :p).

Kjøpte The Secret World i desember i håp om å få tilbake gaminggleden, men pcen er for dårlig for spillet, så har ikke fått prøvd det ordentlig enda :(

Haha, du er en av Ah folka ja?

Har rundt 20-30k gull=dvs jeg har ingenting egentlig.

Å "lage" en av de nye JC mountene.Koster 20-25k gull... its crappy! men ja! Folk har som oftest 100k+++ gull disse dager!

Lyst å meddele noen tips? Ikke lysten på å sitte 24/7 på AH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å meddele noen tips? Ikke lysten på å sitte 24/7 på AH!

Tja. Finn varer som varierer stort i pris og kjøp disse når de er svært billig (husker mye glyphs varierte enormt i pris). Eksempler her er eks. plans for hammeren til hammer of ragnaros (noen solgte den for typ 5g på AH fordi de trodde den var verdiløs, men kunne bli solgt for flere K når noen faktisk skal ha hammeren. PS: kunne ta noen uker/måneder å få solgte denne videre).

Finn ut snittpris på varer det er stor gjennomtrekk på (cloth, div. herb, ores osv) - kjøp ut disse under en viss pris, og sett prisen høyere. Dette er lettere på små servere enn store.

Finn items som er lette å få profitt på med minimal innsats (som å cutte gems, disenchante greens osv). Kjøp spesielle varer når de dukker opp for en billig penge (pets, div. sjeldne samlervarer som mange ikke er klar over at er attraktive osv). Les patch notes så fort det begynner å ryktes om ny patch på nettet, prøv å spå hva som skjer med de forskjellige professions. Hvis et prof. plutselig kommer til å bli attraktivt vil mange ønske å lvle dette neste patch, og etterspørselen etter lvling-supplies for dette professionet vil øke mye, da blir de mye dyrere. Stack opp på alt du finner som er billig.

Lag en egen character til AH-playing. Når man har kommet i gang har man som regel 200-500 aktive auctions, så det er ganske stress å konstant ha full postkasse på mainen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kan også se på hva samme items ligger ute for akkurat nå, f.eks om noe ligger ute til 5000g, så kan du legge ut samme varen til 4999g, på den måten så tenker folk "oi, under 5000g for den der, må ha den" ...selvom det faktisk bare er 1g i forskjell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Vært av og på siden 2005.. altså siden jeg var 11 år gammel. Har rundt 200 døgn played på druiden min, men spiller ikke for tiden. Vurderer å begynne nå når neste patch kommer :)

Det er sant det de sier, du slutter aldri med wow!

Så sant så sant. Om det er avhengighet eller ei, det er vel akkurat som med mye annet: vanesak/kos=det gjentar seg!

Dinget netopp 75 med monken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp tatt det opp igjen etter jeg slutta når jeg dinga 70, starta på en ny konto med ny server og hele pakka. Fikk etter en del styr tilbake gamlekontoen min, men der var det meste borte, shamenen min hadde noen levla til 80 (?), og min kjære sulfuras var intet sted å se. Spilte temmelig aggresivt på Daggerpspine i vanilla, før guilden migrerte til Mazrigos. Hadde også en rank 13 hunter.

Om noen spilte på daggerspine eller Mazrigos i vanilla, gi gjerne lyd, elsker nostaligien i mimringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holy shit for et gear! Du er elite! :D haha! I en egen liga!

Happy-oh-stop-it-you-l_large.png

Hatt en ganske lang pause siden jeg var syk og på sykehus og sånn, så joina nettopp ny guild, så burde hatt bedre gear enn jeg har :p typ blandt de dårligste i guilden

Men 11/16 hc nå, et par bosser til og litt flaks med coins og sånn så blir det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Hatt en ganske lang pause siden jeg var syk og på sykehus og sånn, så joina nettopp ny guild, så burde hatt bedre gear enn jeg har :p typ blandt de dårligste i guilden

Men 11/16 hc nå, et par bosser til og litt flaks med coins og sånn så blir det bra :D

Ja noen som har det.. er i LFR med palaen atm.. forrige uke 1 loot av alle bossene.. hittil 1 loot.. og har bare terrasse igjen... -_- og forrige uke brukte jeg 6coins også...EDIT: Tier chest på empress! woho!-_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen som har det.. er i LFR med palaen atm.. forrige uke 1 loot av alle bossene.. hittil 1 loot.. og har bare terrasse igjen... -_- og forrige uke brukte jeg 6coins også...EDIT: Tier chest på empress! woho!-_-

Noen ganger vill det bare ikke drope no:( har ikke brukt så mange coins (liker ikke daylis) men har hatt flakt fått noe alle gangene jeg har brukt de:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Noen ganger vill det bare ikke drope no:( har ikke brukt så mange coins (liker ikke daylis) men har hatt flakt fått noe alle gangene jeg har brukt de:D

Heldig du, må neste gjøre dailys hvis man skal få noe bra gear før man har alt med LFR xD hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Mhm riktig det asså. men gir oss en større glede når du ser noe annet en de dumme 28g da:p

Sant det. Har vunnet 1 gang med coins av 9 ganger... haha.. Ga nesten bare opp dailys etter det, og lvlet heller monken xD men er 87 nå. Så nærmer mer samme helvette med dailys osv-_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...