Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal ikke lyve å si jeg gjorde det alene. måtte rett og slett (etter rank 12) dele spilletid med en kompis av meg som også ville ranke opp til 14.

Om jeg skulle fått rank14 alene så måtte jeg ha spilt 20 timer om dagen i over VELDIG lang tid. Så han hjalp meg den siste mnd, så hjalp jeg han den mnd etterpå. var virkelig så utmattet av å måtte gå skole, spille ishockey og farme noe som nå ikke er verdt dritten eller 100 dollar (for boost).. og for å ikke snakke om at jeg holdt på med PVE samtidlig.. når jeg tenker over ting så lurer jeg på hvordan i faen jeg klarte alt haha.

back then så var jo blizzard idioter og lot kun den med mest HK etc få rank 14 om han fikk det over flere resetter(tror det var 5) og om en idiot da som laget seg en pre-made med en annen gruppe gikk bak ryggen din og farmet 24/7 så kastet du i grunn bare bort tiden din for om du ikke fikk #1 hk de ukene så måtte du bare starte på nytt.

Det som gjorde ting så ufattelig vanskelig. du var aldri 100% sikker på hvem som hadde farmet mest.

Vi kjørte jo selfølgelig en rangering gruppe både på alliance og horde siden det var kun premades vi endte opp å møte.

Så vi boostet hverandre kan man si, og sørget for at han som skulle få 14 fikk 14, mye drittkasting, backstabbing etc om det var en #2 horde gruppe som gjorde det samme men var for dårlige til å joine en pre-made/ikke likt av de i vår gruppe. bunn og grunn handlet High warlord / Grand marshal om hvem som hadde mest tid til å spille.

Man kunne ha gearet men om man mistet ranken så ble den bare rød:p men heldigvis brukte jeg igrunn pve gear da det faktisk var bedre (AQ gear) sammen med rank 14 sverd/øks.

Litt artig at min bestekompis da var på samme server, men alliance fikk rank 14 samme uka som meg. Skulle sett meg og han rundt eksamenens tider. fy F.

Enda mer idiotisk er jo at jeg fikk General på shamanen også haha. Heldigvis mye lettere å få det enn å gå til 13 så 14.

Husker faktisk på glamour, hadde en kompis som var med der, Hermann, spilte paladin med navn Herminator eller noe slikt? var faktisk kjapt innom Glamour på shamanen min (Roshere) før jeg flyttet til Canada. Umulig å spille med 600 ping fra Montrèal :(

Curse for meg var vel den mest kjente pve guilden fram til da Nihilum kom fram(inb4 Kungen cheated Cthun with disgusting ooze).

Elsket Nefarian filmen + alle adre Füra i Curse laget (var vel Nightmares asylum før Curse)

Har selv spilt i ett par større guilder, mest kjent er vel Last Resort, Celebrity og Paparazzi.

Vanilla var jeg på broken blade men samtidlig en av de bedre serverne. var i Harlequins der så rerolla jeg priest og spilte i Nordlys samtidlig(som ble Paparazzi) før Mergen til nye serveren Balnazzar kom der jeg joina Celebrity(mesteparten av gamle Brutallity)

når jeg tenker over det så har jeg spilt alt for mye, men faen så mange venner (som jeg enda møter den dag i dag) jeg fikk haha. Tross for mye bortkastet tid så vil jeg si mesteparten - idling var verdt det.

Ødela heldigvis ikke Hockey eller skole, m en skippet selfølgelig mesteparten av drikkinga, noe jeg ikke ser på som ett tap haha

Halla!

Tenkte jeg skulle hive inn en par gamle bilder her Joeh/Roshere! Lenge siden sist!

post-20920-14440981434374_thumb.jpg

post-20920-14440981435986_thumb.jpg

post-20920-14440981437166_thumb.jpg

post-20920-14440981438109_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg kjøpte meg en ny mnd etter en pause siden jan/februar ish! Spillet er IKKE gøyt lengre... Alt av raids er jo clearet for lenge siden.. har selv bare 11/12 av 14 HC.. og PvP Randomness er ikke som det var før.. Bare afkers og retards i spillet jo-_- og "Nuking" 5vs1 osv.. CANCEL SUBSCRIPTION!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg kjøpte meg en ny mnd etter en pause siden jan/februar ish! Spillet er IKKE gøyt lengre... Alt av raids er jo clearet for lenge siden.. har selv bare 11/12 av 14 HC.. og PvP Randomness er ikke som det var før.. Bare afkers og retards i spillet jo-_- og "Nuking" 5vs1 osv.. CANCEL SUBSCRIPTION!

makingthepeoncry.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg kjøpte meg en ny mnd etter en pause siden jan/februar ish! Spillet er IKKE gøyt lengre... Alt av raids er jo clearet for lenge siden.. har selv bare 11/12 av 14 HC.. og PvP Randomness er ikke som det var før.. Bare afkers og retards i spillet jo-_- og "Nuking" 5vs1 osv.. CANCEL SUBSCRIPTION!

Arena og world pvp er funny ! PVE er lame, det har det alltid vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironforge airfield... Kjenner blodet koker innimellom

Edit: Finner ikke frem. Er lvl 11 Hunter

VELDIG lenge siden jeg lvlet noe på Allie, men om du møter på vanskelige quest er det jo bare å hoppe over om det ikke er en spesifikk grunn til at du må ta det. Ingen grunn til å la et quest være grunnen til å gi opp spillet :)

Og foruten wowhead er selvsagt youtube en god kilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG lenge siden jeg lvlet noe på Allie, men om du møter på vanskelige quest er det jo bare å hoppe over om det ikke er en spesifikk grunn til at du må ta det. Ingen grunn til å la et quest være grunnen til å gi opp spillet :)

Og foruten wowhead er selvsagt youtube en god kilde.

Fant løsningen på wowhead... Ble flau når jeg fant ut hvor enkelt det egentlig var :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...