Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

WHAT THE FUCK, Pathiic En kompis av meg var i Last Resort. (usikker på om han var der siden Vanilla). Kjenner du Tramspotting (shaman)? Mulig han spilte noe annet i vanilla, litt usikker der, men kan sikker høre med han :D Vi har kontakt enda.

Kan ikke si at jeg har hørt om Tramspotting nei:p kan se igjennom lista siden LR ble laget, men tviler han har vært der på shamanen iallefall:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du vil på en norsk server så tror jeg faktisk Grim Batol er en av få servere som har majoriteten innen Skandinavia.

Stormscale er død server. samme med Outland:p

Men nå tror jeg ikke det har så mye å si da så si alle serverne kommer til å ha 2 andre servere "merget" i WOD

Er stormscale død? Og outland? Outland som mest sannsynlig er den mest aktive og "Beste" pvp serveren i WoW? wut?

Og jo, har mye å si når det gjelder PvP og finne arena/rbg teams etc ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stormscale død? Og outland? Outland som mest sannsynlig er den mest aktive og "Beste" pvp serveren i WoW? wut?

Og jo, har mye å si når det gjelder PvP og finne arena/rbg teams etc ;)

Da er det pga realm merging som gjør til det for jeg stakk fra SS pga den kun hadde 30.000 spillere:p ser nå på realmpop at den er oppe i 246k og outlands 252k haha.

Er du horde så må det bli Stormscale eller Kazzak, er du alliance så er det Outlands/ravencrest/sylvanas eller Aegwynn.

That akward moment når du laster opp nerdebilder på fitnessbloggen og det havner i "nyeste bilder":sorry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det pga realm merging som gjør til det for jeg stakk fra SS pga den kun hadde 30.000 spillere:p ser nå på realmpop at den er oppe i 246k og outlands 252k haha.

Er du horde så må det bli Stormscale eller Kazzak, er du alliance så er det Outlands/ravencrest/sylvanas eller Aegwynn.

That akward moment når du laster opp nerdebilder på fitnessbloggen og det havner i "nyeste bilder":sorry:

Er allerede på Kazzak Horde, er dødt som bare det på PvP fronten.. PvE derimot er det MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede på Kazzak Horde, er dødt som bare det på PvP fronten.. PvE derimot er det MYE!

er på kazzak på shamanen:p var mye pvp der før midt i den siste sesongen som var, er jo ny sesong som kommer(kommet?).

vet om en del folk som har kommet tilbake til Kazzak for å pvpe nettopp pga det er såpass mange der

Kjapt søk på arenajunkies eller mmo-champion og jeg tror du får ganske godt svar.

Men tror de fleste som har brydd seg om pvp har lagt opp fram til WOD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er på kazzak på shamanen:p var mye pvp der før midt i den siste sesongen som var, er jo ny sesong som kommer(kommet?).

vet om en del folk som har kommet tilbake til Kazzak for å pvpe nettopp pga det er såpass mange der

Kjapt søk på arenajunkies eller mmo-champion og jeg tror du får ganske godt svar.

Men tror de fleste som har brydd seg om pvp har lagt opp fram til WOD.

Kjapp søkt på arena/mmp gir stormscale/outland/ravencrest/sylvanas som svar desverre xD hehe!

Er få "høyt" rankede på Kazzak desverre :( compared to stormscale og de andre nevnte alliance serveren! jaja! Får se om jeg orker å lvle til 60 slik at jeg får veteran bonus på 90 boosten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den "ene" guilden min ble oppløst har jeg vært på en endesløs spree av realm migreringer. Vært innom Grim Batol, Kazzak, Outland, Haomarush, Frostwhisper (der alt startet i 2005), Shattered Halls, Outland, og sikkert et par flere som jeg ikke husker.

Mitt første raid var MC på Frostwhisper PvP som prot warrior og 30 fps på mitt GeForce MX440 og random disconnects/Errors. Funka dårlig som MT, så jeg ble veldig fort demota til OT pga det. Sucked. Fikk aldri tatt Ragnaros :p

Endte opp med å surre litt AQ20 og AQ40 uten å cleare, tatt et par bosser i BWL (serr, dat dere Depression Room, mon).

Eneste kills jeg er stolt av var Hand of Adal tittelen og alt det innebærte, og Sinestra kill. Aldri vært i top EU guilds dessverre da jeg mangler brainz og fokus nok til å være så høyt oppe.

Men ja. Enig i den at selv om 8 år er latterlig mye, så har jeg hatt så utrolig mange gode stunder, så mange kvalitets lols med gode folk, mange frustruasjons tårer og nerdscreams når bossene gikk ned. Jeg savner den tiden. Men WoW idag er ikke det samme som det var før, og det gjelder spillerbasen også. Altfor mange utbrente, bitre og narsisistiske mennesker der nå, og å finne en guild som er nærme toppen og har ålreite folk er en "needle in the haystack". Så da gav jeg opp WoW og frustruasjoner det førte med etterhvert, og satset heller på selvmestring og selvforbedring (kukerundt på Elixia). Beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv faktisk :D

"Let memories stay memories", derfor kjøper jeg ikke WoD når det kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levde på bladefist i mange år under "Excon" og storkoste meg der, skal sies at dette var 30 min før den offisielle releasen hvorda serven fikk navnet "lagfist" - Spiller litt nå og da enda :D

Husker den bitchinga om Bladefist ja :( Dere fikk gjennomgå litt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor nøyaktig 10000 aktivere spiller uttalelsen min er, men det er high population. Du har ventetid for pålogging i beste spilletid :)

De har også flere servere, vanilla og tbc blizzlike. Og andre varianter med raskere levling og instant 60 osv.

For meg er det for mange bugs/glitches, og dårlige scripts. Håper og tror corecraft blir bedre. Blir det ikke det, kommer jeg ikke til å spille der heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouff ikke minn meg på lvl 60 pvp engang. Husker godt at jeg måtte skulke skolen hele 2 uker for å nå (kun) rank 12 på min warrior. Spilte i tillegg på Ravencrest alliance (halla dagthomas stalka deg lett), en av datidens mest populære pvp-servere. Det var så sykt organisert, det var planlagt hvem som skulle få standing 1, 2, 3 osv. Excelark som gikk på rundgang, og gikk du over mengden honor som var "tillatt" av lederen, så ble du kicka fra preset-teamet. Bitter for at jeg aldri mekka det helt til rank14, men da hadde det VIRKELIG gått til helvete med skolen :p

Andre rofl-ting som har skjedd i min wow-karriere (siden vanilla)

- Nekta å raide MC med guilden fordi jeg ikke trengte noe loot der lenger (var ung og dum, skjønte ikke at man måtte bidra til fellesskapet)

- Fikk wow-kjærest

- Opererte bort mandler 3 dager før TBC-launch. SCORE med 3 uker fri etter det, realm first 70 warrior (dog ingen achievements back then)

- Det var 2 rogues før meg (jeg var warr) i warglaives-listen. Begge fikk sitt set, så droppa de aldri igjen før jeg rerollet shaman. Da droppet OH første uke, MH uken etter.

- Skapte SHITSTORM av en annen verden når jeg og noen andre profilerte spillere på serveren lagde planer om å stjele de beste spillerne i de top 3 guildene på serveren for å lage en superguild for å sikre et KilJaeden kill på draenor alliance. Vi klarte det dagen før pre-wotlk patch/nerf. Ingen andre på alliance drepte han. (RIP < LFM KJ >)

- Ble bannet dagen etter WotlK launch. Exploita en bug i Azjol-nerub for syk XP. Var on track til realm first :--(

- Var med på å lage wow-historie. Guilden min skulle transfere vekk fra Silvermoon fordi det lagga så sykt. Vi skulle til Talnivarr, men det var free migration fra SMoon til Chamber of Aspects, tidenes dødeste server. Free-migrata dit med hele guilden, stjal alle realm first titler (togc immortal, algalon, yogg0) før vi flytta til Talnivarr dagen etter. Dette resulterte i at en mnd etter så introduserte Blizzard 3 (eller 6, husker ikke) mnd "cooldown" på realm first achievements etter migration.

- Fikk shadowmourne, auto-gladiator SUCCESS.

- Realm first 85 warrior

- Drepte Kael'thas her uke på flere chars. En gang hadde jeg med en kompis. A'lar droppa og jeg fikk dårlig samvittighet så lot han rolle. Han vant. Dreper han fortsatt på flere chars hver uke, enda ikke sett den igjen. (har Invincible så WHATEV RLY)

- Rerolla FOTM CLASS WARLOCK for legendary staff i FL, masse rank 1 dps!

- Rerolla FOTM CLASS ROGUE (main alt) for legendary daggers i DS, masse rank 1 dps!

- Realm first 90 (overall + warlock + tailoring! lol)

Wall of text of brag done. Er jo så trist at man har "kastet bort" så mye tid på et dataspill. Men fyfaen så moro det har vært, hadde jeg kunnet gå tilbake til releasedagen ville jeg ikke gjort noe annerledes. Kanskje starta å trene litt tidligere bare ;p

screenshotz4nostalgia

post-12985-1444097279923_thumb.jpg

post-12985-14440972800581_thumb.jpg

post-12985-14440972800858_thumb.jpg

post-12985-14440972801988_thumb.jpg

post-12985-14440972803383_thumb.jpg

post-12985-14440972803753_thumb.jpg

post-12985-14440972805232_thumb.jpg

post-12985-14440972806489_thumb.jpg

post-12985-14440972807651_thumb.jpg

post-12985-14440972807948_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ouff ikke minn meg på lvl 60 pvp engang. (...)

Ah, ser Gouldukat sitt navn på ett av bildene der. Bringer tilbake noen minner altså, for en slitsom type han var! Sett at det er samme person fra Silvermoon da - som forsåvidt er ganske sannsynlig siden Lambi og Chavez også er der og i Numen.

Uansett, var jo vanilla som var WoW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ser Gouldukat sitt navn på ett av bildene der. Bringer tilbake noen minner altså, for en slitsom type han var! Sett at det er samme person fra Silvermoon da - som forsåvidt er ganske sannsynlig siden Lambi og Chavez også er der og i Numen.

Uansett, var jo vanilla som var WoW!

Stemmer, han var noe for seg selv. Gjorde litt arena med han ved siden av raiding, spesiell afære. God underholdning tho! Vi lagde en meme ut av engelsken hans og språkbarrieren som kom med, stakar.

Lambi og Chavez lever enda begge to, lambi har slutta men Chavez spiller fortsatt :D Kjenner du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, han var noe for seg selv. Gjorde litt arena med han ved siden av raiding, spesiell afære. God underholdning tho! Vi lagde en meme ut av engelsken hans og språkbarrieren som kom med, stakar.

Lambi og Chavez lever enda begge to, lambi har slutta men Chavez spiller fortsatt :D Kjenner du de?

Haha, høres bra ut. Var sykt intens på Ventrillo /TS også.

Spilte vel med begge, men om det var i 'Winters Heart' eller den 60-wanna-be-pro-guilden, som jeg ikke husker navnet på, med noen avhoppere fra 'Inner Sanctum' som Xark foundet husker jeg ikke. Den var vel forløperen til Numen om jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...