Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Annonse

Hva er forskjellen? Hva er nytt? Er for lat til å lese gjennom changelogs og patchnotes. Har ikke spilt D3 siden 1-2 mnd etter release.

PS: nye "wowtråden" er her:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/tråden-for-paladins-og-andre-kommentarer-som-ødelegger-lol-tråden.28011/page-6

Loot 2.0 - sånn det burde vært fra starten av. Legendaries scaler med level, og dropper igjennom hele levlingen. Mye mer legendary drops, og mer spesifikke stats på items. Så man ikke er barbar og får int på det slemme våpnet somd ropper.

Alle stats er basert på karakteren du spiller på. Alle abilities og runes er redone, og enhver spec er habil. Er ikke 1 spec som er bedre enn alle andre. Mange fler stats, primary og secondaries - samt veldig artige novelty items.

Spilte endel i starten, men det ble MEH ganske fort. Nå er det faktisk utrolig bra. Så de som spilte det, men følte det ikke svarte til forventningene - bør prøve det nå.

Men kjør på med HC! Lett verdt det :)

Og er ikke normal, nightmare, hell, inferno lenger. Når du er i akt 2 er du ca level 40. Så trenger bare 1.5 gjennomkjøringer når du levler. Og kan når som helst sette opp vanskelighetsgraden om du ønsker dette, for å få mer XP.

Normal, Hard, Expert, Master og Tormen 1 til 6. I Torment dropper det fler legendaries.

WALL OF TEXT HITS EVERYONE FOR 1234123423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ty! Høres jo lovende ut, klarer bare ikke å se hvor jeg skal hente tiden fra. KAN JO IKKE OFRE WOWTID ELLER TRENING FOR D3, SIER JO SEG SELV.

Starta smått med WOW igjen for å sjekke ut Pandaria. Cancla subscription igår. Blir jo bare addiction ut av det, dessuten var itemsa i D3 mye artigere nå :) Slutt å heng i byen. Spill D3 av den tiden istedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta smått med WOW igjen for å sjekke ut Pandaria. Cancla subscription igår. Blir jo bare addiction ut av det, dessuten var itemsa i D3 mye artigere nå :) Slutt å heng i byen. Spill D3 av den tiden istedet :D

Den tida burde man bruke på goldfarming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er grunnen til at jeg ikke spiller HC. Jeg kødder ikke, jeg kommer til å tilte så jævlig. Det bare går ikke :D

No stress! Det der var jo 3. Mars. Har 60 monk og 60 wd oppe på level 60 HC nå. Så back on track! :D

EDIT: Det tar deg maks 15t å bli level 60 - med boost, 5 timer. Så er ikke all verden annet enn 3cm fra penislengden man taper. Men spillet blir så mye artigere når man har en genuin redsel for å dø og miste alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installerte Diablo igjen igår faktisk. Vi har alt på farm og med 3 buyers per uke raider vi 1-2 dager. Så da har jeg tid til litt mer gaming. Jeg ble Legendary i Hearthstone igår også så var enda en grunn til å finne ett "Nytt" spill.

Problemet mitt var at jeg casha ut rett før jeg slutta for ett år siden(solgte alt gear og alt gull for tilsammen rundt 1400euro). Men har begynt sakte men sikkert å geare opp Wizarden min. Veldig nostalgisk med tanke på at Frozen orb er tilbake :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla casuals. King shooes er innom igjen, flasher 21200 achievement points og 13/14 25man heroic i november :( Har nesten ikke spilt på 4 måneder så har ikke garrosh /cry

Nice Job. Hvilket achi er du mest fornøyd med? Hvilket var verdt mest for deg? Class?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Job. Hvilket achi er du mest fornøyd med? Hvilket var verdt mest for deg? Class?

Hmmm, vanskelig :p Er glad i Hand of A'dal og The Immortal. Er mest fornøyd med reputation achievements. Har 76 factions på exalted nå (alle obtainable ingame atm, including MC, ZG, AQ). Vet ikke hvilken som er mest verdt, men største achievementen er når vi cleara BT i tbc før sunwell og alt, når Illidan var siste bossen i spillet enn så lenge.

Har alle classes på 90, men mage som er mainen med 571 (som sagt ikke raidet siden november), også har jeg en pala på 561 og masse chars på 540-550 ilvl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vanskelig :p Er glad i Hand of A'dal og The Immortal. Er mest fornøyd med reputation achievements. Har 76 factions på exalted nå (alle obtainable ingame atm, including MC, ZG, AQ). Vet ikke hvilken som er mest verdt, men største achievementen er når vi cleara BT i tbc før sunwell og alt, når Illidan var siste bossen i spillet enn så lenge.

Har alle classes på 90, men mage som er mainen med 571 (som sagt ikke raidet siden november), også har jeg en pala på 561 og masse chars på 540-550 ilvl

Ser de to,Holy crap det må ha tatt tid å grinde så mange reps,ser for meg hydraxian waterlords,shen'dralar og ravenholdt må ha vært et helvete :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...