Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet
Har de fiksa burst dps til rogue? Jeg tror jeg levlet min til fra 70-80 men jeg fant jo ut at de hadde fucka den classen helt. Resilience + 150k hp på folk suger! Var mye gøyere når kampene varte 15-60sekunder. Sist jeg spilte kunne jo en kamp vare 10-15minutter og så kommer det til slutt en annen motspiller å dreper deg.

Resillience is gone...

Rogue blir buffet nå 5.4 etter hva jeg har forstått.. Rogue er ALDRI en dårlig klasse, det er INGEN classer som er dårlige. Men før/low lvl rogue kunne rogue stunlocke folk til døde. Dette går ikke like mye nå, og det er egentlig helt ok og rettferdig at man skal kunne prøve å ta roguen ihvertfall :)

rogue opp til 80 er stort sett oneshot i PvP desverre, deretter må du faktisk kunne classen. Derfor liker ikke jeg rogue haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resillience is gone...

Rogue blir buffet nå 5.4 etter hva jeg har forstått.. Rogue er ALDRI en dårlig klasse, det er INGEN classer som er dårlige. Men før/low lvl rogue kunne rogue stunlocke folk til døde. Dette går ikke like mye nå, og det er egentlig helt ok og rettferdig at man skal kunne prøve å ta roguen ihvertfall :)

rogue opp til 80 er stort sett oneshot i PvP desverre, deretter må du faktisk kunne classen. Derfor liker ikke jeg rogue haha!

Ahh.. Nå ble jeg fristet til å begynne igjen.. Damn you :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Ahh.. Nå ble jeg fristet til å begynne igjen.. Damn you :D

Rogue er en awesome klasse hvis du kan klassen din! Har en kompis som har insane skills på mage og rogue.. slår lett de fleste nå i 5.3 med roguen sin, selvom han er dårlig gearet(snakker typ random bg'er og dueller)... Rett og slett fordi han kan classen jævlig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rogue er en awesome klasse hvis du kan klassen din! Har en kompis som har insane skills på mage og rogue.. slår lett de fleste nå i 5.3 med roguen sin, selvom han er dårlig gearet(snakker typ random bg'er og dueller)... Rett og slett fordi han kan classen jævlig bra!

Jeg anså meg som veldig god pvp rogue da levelcappen kun var 60 og 70. Hadde low end pvp gear og knuste egentlig alle i dueller. Jeg speccet for full dodge på den builden med relativt lav hp, skikkelig burst dmg og engineering. Jeg hadde så mye dodge at warriors bomma med overpower selvom den egentlig har 100% chance to hit. :p Det var morsomt! Og de reflect trinketsene var kjempegøye mot mages når de one shottet seg selv med fireballs. Good times!

Da jeg levlet til 75 eller var det 80 ved forrige exp, så var pvp helt forandret. Arenaer er dritvanskelig og hadde ingen burst damage uansett builds jeg prøvde pga. resilience og massiv hp på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Jeg anså meg som veldig god pvp rogue da levelcappen kun var 60 og 70. Hadde low end pvp gear og knuste egentlig alle i dueller. Jeg speccet for full dodge på den builden med relativt lav hp, skikkelig burst dmg og engineering. Jeg hadde så mye dodge at warriors bomma med overpower selvom den egentlig har 100% chance to hit. :p Det var morsomt! Og de reflect trinketsene var kjempegøye mot mages når de one shottet seg selv med fireballs. Good times!

Da jeg levlet til 75 eller var det 80 ved forrige exp, så var pvp helt forandret. Arenaer er dritvanskelig og hadde ingen burst damage uansett builds jeg prøvde pga. resilience og massiv hp på folk.

Vel.. det kan hende det var sånn :)

Men de siste patchene har faktisk "burst" vært nesten et problem grunnet at mange kan nuke folk. Og da er det jo ikke noe "spill"... Så de prøver å fikse det(som jeg har forstått)! først hadde de f.eks resillience+ "pvp power" som gjorde at man gjorde mer dmg/heal i pvp zones.... aka du bør ha pvp gear.. Nå har alle fått "base" resillience på 65% tror jeg det er, og deretter må du ha pvp gear for "pvp power" :)

Rogue er uansett en awesome klasse, som på godt og vondt kan irritere og glede motspillere til døde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opp i mot 400 dager played. Mest på min hunter med 340d played. Har spillt siden 12. februar 2005, men har hatt hyppige pauser, spesielt siden vi cleara Naxxrammas sommer/høst 2006(?). Har vel ikke spillt seriøst siden 2007/2008 en gang.

Savner de tidligere arena sesongene. Husker jeg hadde 2200 rating i en 5v5 med 9 blå items :D

Kaller meg Vaalanthe og spiller på Neptulon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ok! God tips! Har vært vekke fra WoW siden Mai.... så er en del som går meg "Hus forbi" :) Da blir det nok locken ettersom jeg liker gameplayet til classen!

Shaman: dps+heal mest for fun class i pvp(pve heals)

Monk: brew+wind= mostly pve

Warlock: pure dps class pve

Warlock er helt fantastisk i PvP som destro (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Warlock er helt fantastisk i PvP som destro (y)

Stemmer nok det! Var morsomt i starten ihvertfall! Aldri satt meg helt inn i warlock pvp! Kanskje jeg skal gjøre det nå fremover! Artig artig!

Lurer på hvordan shaman og warlocks kommer til å være i 5.4! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer nok det! Var morsomt i starten ihvertfall! Aldri satt meg helt inn i warlock pvp! Kanskje jeg skal gjøre det nå fremover! Artig artig!

Lurer på hvordan shaman og warlocks kommer til å være i 5.4! Spennende!

Se her ja! Å lese det du skrev var litt som å lese pondus! Utropstegn overalt! Fiffig! :joyful:

Spilte aktivt WoW fra 2007-2009, og hadde en liten relapse for noen måneder tilbake. Måtte starte opp en ny Warlock og levlet den til max, spilte vel fra desember til februar eller noe slikt, men måtte gi meg fordi det begynte å ta overhånd. Jeg blir så lett revet med, og det er jo så jævla gøy! Spesielt når man har guild og begynner å raide, da er det lett å miste kontroll. Så jeg er rett og slett nødt til å holde meg unna :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ok!!!!!!! (!)! :D

Vet at mange har samme problemet. Personlig klarer jeg fint å "avstå" når det trengs. Såfremt det ikke går utover familie/venner/kjæreste så kan man jo forsåvidt spille som man vil :)

Personlig spør jeg "alltid" damen om jeg kan få spille f.eks onsdag kveld hvis det er raid og jeg har mulighet å stille :)

Ja, så klart! WoW er et kjempespill for de som klarer det, men jeg blir så hekta at jeg bare holder meg unna. Har viljestyrken til en rekebaguette når det kommer til å legge meg når jeg gamer, så meg og WoW er et lukket kapittel :p Men det frister noe fryktelig i blant, når jeg tenker tilbake på locken min. Eller magen jeg hadde i TBC med 2200 fire-damage! Når jeg er pensjonist skal jeg spille til jeg dør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det! Var morsomt i starten ihvertfall! Aldri satt meg helt inn i warlock pvp! Kanskje jeg skal gjøre det nå fremover! Artig artig!

Lurer på hvordan shaman og warlocks kommer til å være i 5.4! Spennende!

Med riktig keybindings etc. Så er egentlig warlock utrolig lett å komme seg inn i :D! I felt in love with my undead lock.

Edit: Warlock har også badass transmorg og egentlig! Så det gjør det jo ekstra fun! Spesielt når man er Undead Male da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...