Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Spilt en god del WoW. Startet siden launch og klarte å bli high warlord, har også vært rank 1 i alle 3 arenastørrelser, var på ett punkt rank1 i 5on5, 3on3 og rank2 i 2on2 i battlegroupen.

FOR EN JÆVLA ACHIEVEMENT. FØLER MEG SYKT STOLT AV DET I DAG AS! AT JEG BRUKTE HELE UNGDOMSTIDEN PÅ Å SITTE OG GAME.

200 days /played. 200 dager av livet mitt i wow? ...fy faen.

Men det finnes vel værre ting å bruke ungdomstiden sin på, man er jo på en måte sosial selv om man ikke ser hverandre direkte.

Har også en hypotese jeg har tenkt på av egen erfaring og de hardcore gamerne rundt meg. At hardcore gaming er egentlig en personlighets-trekk som også går igjen i andre deler av livet, der man blir oppslukt og virkelig er en pådriver for å forbedre seg selv. Ser det spessielt i ex-hardcore gamers og trening, at de som gama hardcore er gjerne de som også trener hardest, studerer hardest og jobber hardest for å oppnå målene sine? Vet ikke om andre har merka det samme..

Trøst deg med at du kanskje var AFK et par dager verdt med spilletid? Things could've been worse. Infinitely much worse. :p

Tror ikke det nødvendigvis er noen likhetstegn mellom hc-gaming og det å etterstrebe perfeksjon i andre livshenseende. Mange spiller fordi det er en veldig low-effort, high-satisfaction, no-commitment form for underholdning. Det har alt et menneske trenger for å føle seg vel, heh. Hadde jeg studert like hardt som jeg gamet ville jeg kanskje oppnådd høyere snitt enn B og kanskje bidratt mer på ekstrakurrikulære aktiviteter..

Savner US closed- og open-beta. Da koste jeg meg virkelig. Savner generelt det å være helt mesmerized, enthralled, captivated, spellbound av og i et spill.. Dumme hjernen som gjør at vi mennesker blir blaserte, kyniske (unge) voksne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Gjest Slettet

Ohh! Lenge siden denne tråden var aktiv!

Vurderer å begynne med "ny" class nå når jeg er "back" til studietid!

Vurderer å gå shaman! Enhancement og resto!

Samtidig tenker jeg at jeg vil ha en ranged+tank eller noe!

Noen som vet hvordan shaman er nowadays?

Edit: Hvis jeg skulle valgt 2 classer: Kriterier:

Kunne funke som dps/healer og tank!

Dvs: tank bare for "fun" i HC/LFR

Dps/healer både for pve og pvp!

Dps: Foretrekker en dps som er stabilt høyt oppe i wow generelt

Healer er healer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh! Lenge siden denne tråden var aktiv!

Vurderer å begynne med "ny" class nå når jeg er "back" til studietid!

Vurderer å gå shaman! Enhancement og resto!

Samtidig tenker jeg at jeg vil ha en ranged+tank eller noe!

Noen som vet hvordan shaman er nowadays?

Edit: Hvis jeg skulle valgt 2 classer: Kriterier:

Kunne funke som dps/healer og tank!

Dvs: tank bare for "fun" i HC/LFR

Dps/healer både for pve og pvp!

Dps: Foretrekker en dps som er stabilt høyt oppe i wow generelt

Healer er healer....

Shaman Enhancment er generellt sett veldig høyt oppe(når du har fått litt gear), de har mye burst i PvE og gode raidcds. Og fra og med neste patch vil shaman healer være en av de beste på group healing.

Hvis du skal ha en divers klasse så er Paladin/Monk ditt beste bet. Da kan du både tanke/dpse/heale og de er begge blant toppen(paladins og monks er milevis foran neste tank).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shaman som DPS generelt er veldig sterkt atm, bare å se på DPS rankings (WoW DPS Rankings (Overview) in Patch 5.3 (MoP)) for alle itemlevels, både max og realistic. Holder på å geare en nå, enhancement er ganske gøy, selv om jeg alltid har likt elemental :)

Hvis du vil ha en class som både gjør det bra som DPS, healer og kan tanke, så virker det som alle tre klassene som kan alle rollene (paladin, druid og monk) gjør det relativt greit.

Edit: I was a second too late...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Shaman Enhancment er generellt sett veldig høyt oppe(når du har fått litt gear), de har mye burst i PvE og gode raidcds. Og fra og med neste patch vil shaman healer være en av de beste på group healing.

Hvis du skal ha en divers klasse så er Paladin/Monk ditt beste bet. Da kan du både tanke/dpse/heale og de er begge blant toppen(paladins og monks er milevis foran neste tank).

Shaman som DPS generelt er veldig sterkt atm, bare å se på DPS rankings (WoW DPS Rankings (Overview) in Patch 5.3 (MoP)) for alle itemlevels, både max og realistic. Holder på å geare en nå, enhancement er ganske gøy, selv om jeg alltid har likt elemental :)

Hvis du vil ha en class som både gjør det bra som DPS, healer og kan tanke, så virker det som alle tre klassene som kan alle rollene (paladin, druid og monk) gjør det relativt greit.

Edit: I was a second too late...

Stemmer!

Har tenkt litt mer etc..

Ser for meg

Shaman,monk og evt druid!

Monk=brew+windwalker

Druid=pure healer

Shaman: dps+heal !

Har alle i 90.. eller druid er 87 eller noe sånt da xD men men! Tror faktisk det blir slik! Eneste jeg mangler er en "pure" ranged class.. Men shaman kan få være min ranged class da :D er jo skitbillig å respecce anyway!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer!

Har tenkt litt mer etc..

Ser for meg

Shaman,monk og evt druid!

Monk=brew+windwalker

Druid=pure healer

Shaman: dps+heal !

Har alle i 90.. eller druid er 87 eller noe sånt da xD men men! Tror faktisk det blir slik! Eneste jeg mangler er en "pure" ranged class.. Men shaman kan få være min ranged class da :D er jo skitbillig å respecce anyway!

Hvis du vil ha en pure ranged class for neste raid ville jeg anbefalt enten shadowpriest eller Lock grunnet hvordan mange av fightsa er bra for multidotting klasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Hvis du vil ha en pure ranged class for neste raid ville jeg anbefalt enten shadowpriest eller Lock grunnet hvordan mange av fightsa er bra for multidotting klasser

hmm ok! God tips! Har vært vekke fra WoW siden Mai.... så er en del som går meg "Hus forbi" :) Da blir det nok locken ettersom jeg liker gameplayet til classen!

Shaman: dps+heal mest for fun class i pvp(pve heals)

Monk: brew+wind= mostly pve

Warlock: pure dps class pve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hoppet litt bort fra wow :p begynte med Star Wars The Old Republic

noen som spiller?

aaw, savner litt star wars...spilte en periode sammen med typen:) Spiller wow igjen nå, holder på å levle en hunter-orc =) Men blir fort litt ensformig å løpe frem og tilbake, gleder meg til jeg kan fly med den også. Og så skal jeg tame en pet som jeg har sett meg ut når jeg kommer meg opp til level 80-ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke lese tråden ordentlig, savner alle hunter's pet'ene mine, men egentlig savner jeg aller mest det superfantastiske guildet mitt - som uansett er oppløst nå :) Savner å alltid kunne logge på og chatte med gode venner fra rundt om i europa når jeg kunne,ville, ønske, og ikke minst - trengte det :)

Min "beginning of the end" var når jeg bestemte meg for å jakte ned Loque'nahak som pet.. Etter 80 SPILLtimer med sirkling rundt i Sholazar Bazin så var han endelig min, men de 4 månedene med evig sirkling, spamming av makroer, og skinning/mining og INGENTING annet gjorde at hver gang jeg nå tenker på en quest så får jeg litt "urk" følelse..

Dog - har fått mange gode turer ut av det spillet, og reiser stadig vekk rundt om i europa og besøker gaming-familien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker jeg begynner å få abstinenser.....

Vært "Borte" fra WoW(hvis vi ser vekk fra et par minutters pålogging i mnd,+ warcraftmovies.com)! siden Mai!

Det er en skam, jeg har hatt det jævlig bra uten! Men begynner å glede meg til studietid og jeg kan ha noe å gjøre på fritiden!

Det skal bli "skam"deilig med en shaman, monk og warlock! Omg med stor O så jeg gleder meg! Små barn, små gleder!

Hva er målet da? Skal du inn i progress raiding igjen? Eller blir det PvP som blir hovedfokuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så begynn igjen da.... ? :D

Blir vel mer casual, derfor også evt 2-3classer. Slik at jeg kan ha litt "forskjellig". Men hadde vært fint med 1 char som faktisk holder på med litt progress raiding(ikke hardcore) samtidig som jeg har en char eller to som kan "Lolle" og kose seg litt i PvP!

Derfor tenker jeg faktisk at

Warlock: Pve Raiding

Monk: brewmaster(farme hc/points/enchanting mats etc) windwalker: PvE/PvP

Shaman: Ren PvP, evt ha resto gear til raid if needed!

Høres solid ut. Warlock er en veldig ettersøkt klasse(absolutt beste Ranged dps og Ranged dps>melee dps) så skal ikke være mye problem å komme inn i en guild som passer ditt skjema.

Vil si ifra at Windwalker lacker endel burst i PvP i forhold til andre klasser og handler i hovedsak om og overleve initial burst i starten av arena for deretter 1-1.5 min senere burste dem ned. Dette er grunnen til at de er særdeles underrepresentert i 2200+ rating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh høres ok ut! Nja, blir nok ikke mye arena etc.. Er vel mest "loking" rundt i BG'er etc... og vil nok muligens satse på shaman på pvp :)

Gleder meg til å komme tilbake nå! Bleh! får nøye meg med warcraftmovies.com!

Hvorfor ikke bare begynne med en gang? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC -_- Trenger en pc som ikke har 90 grader på gpu,cpu samt hk ved å se film/internett :p haha!

aah... min PC (har bare laptop) er eegentlig for dårlig til å kjøre spill, men WoW går....med laveste grafikkinnstillingene. Men jeg gjør mer questing og samler pets og dreper rares, ikke så mye battlegrounds eller lignende da. Får låne typen min sin laptop (den er bedre til spill enn min er) om jeg skal gjøre BG og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
aah... min PC (har bare laptop) er eegentlig for dårlig til å kjøre spill, men WoW går....med laveste grafikkinnstillingene. Men jeg gjør mer questing og samler pets og dreper rares, ikke så mye battlegrounds eller lignende da. Får låne typen min sin laptop (den er bedre til spill enn min er) om jeg skal gjøre BG og sånn.

Hehe, joda kunne sikkert lånt damen sin laptop(denne blir for varm grunnet vifte etc...)! Men er ikke vits, så desp er jeg ikke. Venter heller til min stasjonære på studiestedet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de fiksa burst dps til rogue? Jeg tror jeg levlet min til fra 70-80 men jeg fant jo ut at de hadde fucka den classen helt. Resilience + 150k hp på folk suger! Var mye gøyere når kampene varte 15-60sekunder. Sist jeg spilte kunne jo en kamp vare 10-15minutter og så kommer det til slutt en annen motspiller å dreper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...