Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, Dunemaul EU du også? Hvilken faction og guild? Klarte ikke mer da det ble en trist Horde-Alliance ratio, samt at de som var igjen kun var tyrkere. Gode minner derfra, spilte vel der fra 2005 til 2011. Har også dette spillet å takke for å ha blitt så dyktig i engelsk, etter alle de timene bak tastaturet og med headset på..

Vurderer faktisk å prøve ut MoP, jeg savner min Druid og Priest og Lock.

MoP er konge ! Monk er fette OP !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den muntlige eksamen imorgen så joiner jeg Stokkeland! Har enda ikke testet MOP. Om jeg stryker derimot så kan du se meg flyte langs Akerselva. :)

Kjør på ! du nailer eksamen :D Jeg kan evnt RaF´e deg. Går unna ! Er lvl 78 nå. Var lvl 68 for to timer siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, Dunemaul EU du også? Hvilken faction og guild? Klarte ikke mer da det ble en trist Horde-Alliance ratio, samt at de som var igjen kun var tyrkere. Gode minner derfra, spilte vel der fra 2005 til 2011. Har også dette spillet å takke for å ha blitt så dyktig i engelsk, etter alle de timene bak tastaturet og med headset på..

Vurderer faktisk å prøve ut MoP, jeg savner min Druid og Priest og Lock.

Horde: Ravenous/Iron Edge. Spilte som priest, Chibi, og rogue i TBC, Joyless. Dessverre har jeg slettet alle morsomme skjermskudd. Hadde et jeg husker godt hvor jeg døde av critical hit (2000 på et tidspunkt hvor dette gjerne var det totale antall hitpoints) fra demonic rune i et desperat forsøk på å drepe en paladin under PvP som shadowpriest i vanilla. Gøy å snakke med vedkommende på IRC etterpå da, han forstod ingenting. :D

Tvilsomt at jeg noensinne nærmer meg et MMO igjen. Kanskje hvis genuine virtuelle virkeligheter skulle fremtre. Ikke har jeg maskin i stand til å kjøre dataspill lenger heller. Men gøy er det nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ille å si at jeg faktisk husker figuren din? Undead female priest med lilla/mørkt, flatt hår? Husker også roguen, Undead male? Iron Edge var rimelige hardcore, det husker jeg, og at du har ganket meg på roguen. Var selv i Alliance guilden Might and Magic sammen med hunteren Galactus, gøyale tider.

Det som stopper meg fra å spille er vel at min stasjonære fra 2006, heftige specs på den tiden, men den tid i dag tror jeg ikke den er verdt eller duger for noe som helst.

Jeg var en notorisk ganker, beklager det, hehe. En av de første meldingene på det uoffisielle Dunemaulforumet var fra en oppskaket person som ikke verdsatte gjentatte tilfeller av slik aktivitet rundt Chillwind camp/Uther's tomb i WPL. :)

Tror presten hadde beltetryne og grått hår til alle kanter, men det er helt riktig at begge var UD og female/male. Roguen hadde det kvintessensielt sure UD-trynet og svart hår så vidt jeg minnes rett.

Galactus hadde alle et kjært forhold til! Han var et yndet gankeobjekt. Mener også det var en kvinnelig dvergkarakter, leder av et eller annet stort Alliance-guild, som mislikte meg. Det var bare så gøy å mindcontrolle folk uti lavaen i Blackrock Mountain skjønner du. :D

Hva het din karakter?

EDIT: All den tid WoW har utviklet seg så dramatisk siden 2004/2005 er det nok ikke noen spesielt godt opplevelse å spille på en maskin fra 2006 nei. Blir neppe noe hyggelig gjensyn da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Haha, Dunemaul EU du også? Hvilken faction og guild? Klarte ikke mer da det ble en trist Horde-Alliance ratio, samt at de som var igjen kun var tyrkere. Gode minner derfra, spilte vel der fra 2005 til 2011. Har også dette spillet å takke for å ha blitt så dyktig i engelsk, etter alle de timene bak tastaturet og med headset på..

Vurderer faktisk å prøve ut MoP, jeg savner min Druid og Priest og Lock.

MoP er bra faktisk! Druid er awesome(resto <3) og er du lock nå er du OP, syk dmg/dps på de :D

Savner min stasjonære nå :( Kan ikke game i sommer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Hvordan ligger feral druids og disc priests an? Særlig mtp PvP. Jeg spilte som resto gjennom hele vanilla og bytta om til feral i TBC, så det frister lite å gå tilbake som resto. Gode nyheter for warlocken min dog, hun var favoritt som SL/SL warlock i de tidene.

Personlig er jeg ikke så veldig inn i PvP. Men sist jeg sjekket dpriest=awesome(som alltid)! Og feral har kommet seg nå etterhvert i MoP :)

Kan du classen din godt, så har det lite å si om classen er "Op" for tiden etc :) Da det stort sett er skills som teller(spesielt i pvp) mange noobs ute å går i PvP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var nok dyktig i å gjøre deg kjent, særlig om jeg gjenkjenner deg såpass godt grunnet ganking. :p Jeg husker selv det uoffisielle dunemaulforumet og de uttallelige grinetrådene med screenshots, dedikert til gankere. Har nok noen gode screenshots på gamle PCen.

Galactus var i min guild ja, han var veldig flink til å provosere, ikke bare hordene, men også oss i guilden, ikke rart han ble yndig hatobjekt. Hvor mange ganger han wipet oss og..

Var en night elf Druid med navnet Mistrall, human female warlock kalt Vaffel, og Undead/Draenei female med navnet Bunbuns, spilte også til tider en Human male rogue med navnet Pokédex. Trivelige navn.

Nå spørs det om det er verdt å investere i en ny stasjonær, neppe på grunn av WoW.. :rolleyes: tåler ikke å spille på laveste settings.

Jeg husker definitivt Vaffel, det er så umiskjennelig norsk at det fryser seg lett fast i hippocampus. :'D

Det er i alle tilfeller et ganske opportunt tidspunkt å handle ny maskin nå, all den tid det nettopp er sluppet nye nVidia- og Intel-serier (Kepler og Haswell). Neste generasjon (altså neste år) vil nok være et enda større skritt fremover (ny arkitektur, altså ytterligere miniatyrisering (flere transistorer etc), det er det ikke denne gang, hverken for nVidia eller Intel), men det er nokså lenge å vente. Inflasjon, lønnsvekst og prisreduksjon tatt i betraktning har man neppe fått mer eller bedre hardware for pengene før, men det er alikevel ikke vits å handle noe for ti tusen spenn hvis man ikke er helt sikker på om man husker hvor gøy det faktisk er å vie ti- og hundretalls timer til dataspillrelaterte aktiviteter. Nostalgi er ganske ambivalent, ofte savner man ikke det å spille, men de gode følelsene man får fra minnene (eller i MMOs tilfelle, endorfinutskillelsen og belønningssystemet som appellerer til vår simple natur..).

I alle tilfeller kult at du spilte WoW og ikke minst på samme serber, flere grunner til at du er awesome. :cat:(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop, bare at du gir en fint detaljert innføring i det. :p Så flink med PC er ikke jeg, men nok til å vite at det er grunn til at min PC er verdt F all i dag, og tvilsomt fungerer optimalt enn middels på WoW. Min PC som ble kjøpt for 11-tusen hadde sine glansdager i den tid. WoW er nok gøy, men det blir aldri like engasjerende til annet enn kosespilling. Jeg får se an. :) er nok greit å prøve ut.

Haha i like måte, bare trivelig at noen andre tilfeldigvis spilte på samme (eks) awesome server. :D

Den er nok verdt F all hvis man tenker å spille moderne dataspill med tilfredsstillende innstillinger. 11000 i 2006 tilsvarer dog ~12500 eller noe slikt i 2013, i tillegg til at bedre produksjonsteknikker har redusert prisene på nær sagt all elektronikk (50"-flatskjermer til 5000, I'm looking at you!), slik at man får utrolig mye for pengene i dag. Utdannet informatiker, så det er kanskje ikke rart jeg interesserer meg for slikt. :)

Mine beste øyeblikk i WoW stammer fra high-level 40-man raids hvor krav til dynamikk, presisjon, kommunikasjon og 40 mer eller mindre dyktige mennesker som koordinert utførte en plan og eventuelt reddet seg inn dersom småfeil hendte i større grad var tilstede enn i det som i dag representerer WoW. Ganske gøy å være en av de som vant PvP-drage første gang også, i 3v3-ladderen (high-DPS-setup: rogue, warrior, shadowpriest). Var heller ikke langt unna i 2v2 eller 5v5, men jeg tviler på at hverken drage eller tittel var opphopende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spilt en god del WoW. Startet siden launch og klarte å bli high warlord, har også vært rank 1 i alle 3 arenastørrelser, var på ett punkt rank1 i 5on5, 3on3 og rank2 i 2on2 i battlegroupen.

FOR EN JÆVLA ACHIEVEMENT. FØLER MEG SYKT STOLT AV DET I DAG AS! AT JEG BRUKTE HELE UNGDOMSTIDEN PÅ Å SITTE OG GAME.

200 days /played. 200 dager av livet mitt i wow? ...fy faen.

Men det finnes vel værre ting å bruke ungdomstiden sin på, man er jo på en måte sosial selv om man ikke ser hverandre direkte.

Har også en hypotese jeg har tenkt på av egen erfaring og de hardcore gamerne rundt meg. At hardcore gaming er egentlig en personlighets-trekk som også går igjen i andre deler av livet, der man blir oppslukt og virkelig er en pådriver for å forbedre seg selv. Ser det spessielt i ex-hardcore gamers og trening, at de som gama hardcore er gjerne de som også trener hardest, studerer hardest og jobber hardest for å oppnå målene sine? Vet ikke om andre har merka det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...