Jump to content
KariKanin

Cottage Cheese.

Recommended Posts

Fortsetter under...

cc, magerkesam i 50/50 blanding, med sukrin, stevia english toffee og hakkede valnøtter :)

90% av gangene jeg spiser cc, er det som ingrediens i smoothie - gir en veldig fin konsistens :)

Ellers spiser jeg det ved siden av salat og kjøttdeig.

Jeg eksperimenterer med denne både titt og ofte. Tror min favoritt for øyeblikket er å blande CC med vaniljeskyr, og med saus av frosne skogsbær med sukrin (tiner på no time i micro'en :)). Blander ellers inn hvis jeg finner noe godt i skap og hyller, f.eks. mandler/nøtter, ekstra frukt :)

Synes også lasagne smaker fantastisk med CC i stedet for "hvit saus" mellom lagene. Dessuten er det jo mye enklere og sparer masse tid også :D

Oppdatering! :happy: Favoritten har nå LENGE vært CC med walden farm sjokolade- og karamellsaus, toppet med banan + en eller flere av følgende: peanøttmel, peanøttprotein, PB2, salte peanøtter, peanøttsjokolade/bar. Hele greia får en "Snickers" assosiasjon ved seg er min oppfatning. Ja jeg er i overkant glad i peanøtter/sjokolade/karamell :p

Annonse

Cottage cheese in my <3

Ingen over, ingen ved siden av! Kunne levd uavbrutt på kun det :p

Passer til alt av søtt, salt, bittert, surt (ja, til og med umami) ;)

Cottage cheese med frukt/bær/syltetøy

Blandet med yoghurt/kesam/skyr

Ha i fun/saft i ulike smaker

Med nøtter/nøttesmør (to die for)

I salater, på pizza, taco, vafler, pannekaker, you name it!

Og min favoritt: fersk rett ifra boksen <3

digger det! kan ha det på ALT! og spiser det vær dag...selv om dette tar en betydelig del av mitt matbudsjett så er det vært det =)

cc med gresk yoghurt, eller naturell yogurt med masse kanel <3

cc med melk og kanel, blir som melkesuppe, bare at en er kald da ;)

cc med kanel, sukrin og litt smeltet smør blir uten problemer risgrøt =)

Annonse

Ny åpenbaring: blandet med litt marshmallow dip blir den mer søt og "risgrøt-aktig" :) Toppet med hva enn man måtte like....f.eks. saus av bær + mandler/valnøtter....ny favoritt!! :hungry:(y)

Styrter gjerne nedpå en stor boks cottage cheese til frokost jeg:shy: For meg er CC hellig, hehe. Det smaker ekstra godt med foreksempel bær eller syltetøy oppi, så om du aldri har smakt ville jeg begynt med det! Men for all del, PRØV :D