Gå til innhold

Cottage Cheese.


KariKanin

Anbefalte innlegg

Cottage cheese spiser jeg rett fra boksen :) Skjønner ikke hva det er noen av dere her ikke liker med konsistensen? :confused: Konsistensen er jo helt fin den...?

Forøvrig er keso, svenskenes CC, ennå bedre enn den norske :thumbsup: Men de tilsetter så sjukt mye salt! Noen som har lagt merke til det? :eek:

Den har jeg ikke smakt! Men skal lete etter den når jeg stikker over grensa! *;) De har mye lurt de naboene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kenneth Vassli

Ser nesten ut som jeg får prøve å gå til innkjøp av en boks CC eller to, har prøvd det en gang tidligere, synes det var "kjedelige" greier..

Men mange tips å hente her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke smakt! Men skal lete etter den når jeg stikker over grensa! *;) De har mye lurt de naboene våre!

I tillegg til den naturlige (men kjøp den som heter mini, den er best!), så har de mange typer med masse smaker! :) En del av de søte, som de med eple og ananas. Disse inneholder en del sukker, så sjekk innholdsfortegnelsen.

De som er egnet til mat derimot, (grillet paprika, chilli chitpole, fetaost og oliven...) er ikke så verst innholdsmessig! Lite carbs og rundt 10g protein pr. 100g :D Og veldig, veldig godt :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til den naturlige (men kjøp den som heter mini, den er best!), så har de mange typer med masse smaker! :) En del av de søte, som de med eple og ananas. Disse inneholder en del sukker, så sjekk innholdsfortegnelsen.

De som er egnet til mat derimot, (grillet paprika, chilli chitpole, fetaost og oliven...) er ikke så verst innholdsmessig! Lite carbs og rundt 10g protein pr. 100g :D Og veldig, veldig godt :blush:

Det høres jo kjempegodt ut. Lurer på om de har dette på grensa vår;) Hører rykter om at det har kommet 3 nye sorter her i Norge også, men de har jeg ikke sett enda! Får planlegge en tur å dra på svenskehandlel tror jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Kroatia på en random liten matbutikk så hadde de 15(!!!!) forskjellige typer Kesam/Cottage cheese.. Fy faen det var tingen :)

Pleier som regel bare å ha saft oppi, da Nora sukkerfri saft, enten husholdning eller blåbær :)

Tar jeg meg litt mere tid så blir det "smoothie" med frosene bær (feks blåbær og bjørnebær), litt saft, av og til juice, og litt melk/vann... Og om jeg virkelig skal ha et måltid av det så blir det egg og av og til havregryn oppi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn

Prøvde cottage cheese for første gang for en ukes tid siden. Tenkte jeg skulle spise det rett ut av boksen, det var ikke særlig digg. Så fikk jeg høre om å blande fun light. 300gram cottage chesse og litt fun light oppi mikseren slik at det ikke er noen grove biter = sykt digg. 10 ganger bedre enn noen yogurt jeg har smakt. Nå er det mixet cottage cheese og fun light hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk keso er mer kremete enn den norske! :p Men jeg synes også keso er mye bedre, elsker smaken :D

Hehe det har du nok helt rett i :) den norske er mer tørr på en måte. Men jeg liker begge 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Det gjør jeg og, hvordan kan man ikke like det! :D Venninnene mine ler når jeg spiser CC rett fra boksen :thumbsup:

Hehe de får bare le! Det er jo så godt :D Jeg har ikke CC på dietten min, og jeg savner det så sykt! Jeg håper jeg får en spisedag snart, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...