Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skjønte jeg at det er siste måltid, som i ditt forrige måltid.

Jeg trodde det var dagens siste måltid. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skjønte ikke den først helt jeg heller :p begynte å lure litt når folk postet innlegg sånn i 13 tiden på dagen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bilde av det faktiske forrige måltidet mitt, men det var den samme retten bare med jordbær, så den må være innafor :D

Skyr, cottage cheese, vaniljeprot, banan, jordbær/bringebær! digg!

[ATTACH]30971[/ATTACH]

post-935-14440856581954_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt ymse i kjøleskapet som vanlig, så da ble det ei rå:) majones, rømme, melk, et par poteter og litt paprika, lime og sukker blir hjemmelaget potetsalat. Også er det salat. trikset der er egentlig annanas:p Også røkt svinenakke da ferdig kryddret, er slik folkets sommer favoritt fra kiwi . gode greier:)

post-4912-14440857927784_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og gomler i meg en rar blanding jeg akkurat slang sammen bestående av:

Litt spagetti

2 sei-fileter,

Et par never grønne linser

En boks hakkede tomater

En paprika type rød

3 store løk type gul

..og en haug med noe indisk curry-krydder jeg fant i skapet.

Slettes ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang proteinpulver i matlaging. Når man for eksempel skal ha det i havregrøt, blander dere det ut, også har det i? Hvordan får dere da dette varmt? JEg prøvde en gang, men det ble så ekkel konsistens. Og når dere har det i f.eks. mager kesam, blandes det ut eller has det oppi som pulver?

Tar gjerne i mot en detaljert oppskrift på hvordan dere lager dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang proteinpulver i matlaging. Når man for eksempel skal ha det i havregrøt, blander dere det ut, også har det i? Hvordan får dere da dette varmt? JEg prøvde en gang, men det ble så ekkel konsistens. Og når dere har det i f.eks. mager kesam, blandes det ut eller has det oppi som pulver?

Tar gjerne i mot en detaljert oppskrift på hvordan dere lager dette?

Bland pulveret direkte i grøten/mager kesam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødskiver med ett tårn av masse kremost, norvegia oog cottage cheese klint oppå alle skivene..:whistling: Måtte jo gjøre noe for at det ikke skulle bli tørt, hahahah:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å svare flere ganger? Jeg spiste hjemmelaget fiskekake av torsk (,egg, gressløk og løk) med salt og pepper.

Over helte jeg en ss tahini og en ts linfrøolje. Jeg tok en stor bit jarlsberg light ost ved siden av og en bit hjemmelaget proteinsjokolade som prikken over i'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...