Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Proteinpannekaker med hjemmelaget, sukkerfritt jordbærsyltetøy ^^

spiser folk virkelig sitt sisste måltid så tidlig :p? jeg spiser alltid sånn i 12 tiden, eller før jeg ligger meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å spiser en boks tunfisk most sammen med en halv avokado som er krydrer med litt sitronpepper, jummy :D

post-1882-14440853938003_thumb.jpg

Må bare også få lov til å vise det siste måltidet jeg lagde:

Torsk, bacon, brokkoli, sjampinjong og ost! Dette blir morgendagens mat :D

post-1882-14440853934495_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ment sånn "det siste du spiste akkurat nå" f.eks, er klokken 5. så er kanskje det siste/forje du spise lunsj. osv. skjønner?

ojjaaaa, hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-599-14440855126916_thumb.jpg

Taco-ish :D

Tacokrydret kjøttdeig, cottage cheese, mais og tacosaus, innpakket i et isbergsalat-blad.

Pakket det inn i bladet, og spiste det som om det var ei lefse. Veldig grisete, totally worth it!!

(Skulle gjerne hatt fler grønnsaker oppi, men kjøleskapet er litt tomt for tiden... Tomat hadde vært godt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]29747[/ATTACH]

Taco-ish :D

Tacokrydret kjøttdeig, cottage cheese, mais og tacosaus, innpakket i et isbergsalat-blad.

Pakket det inn i bladet, og spiste det som om det var ei lefse. Veldig grisete, totally worth it!!

(Skulle gjerne hatt fler grønnsaker oppi, men kjøleskapet er litt tomt for tiden... Tomat hadde vært godt!)

Det der, DET er såå godt!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...