Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Spiste en skyr nettop etter en halvtime på så corestepen min, hjemmetrening idag. Skal snart hive i meg halv pakke karbonadedeig med løk,vårløk,rødløk,gulrot,paprika og MYE brokkoli. Litt tomatpure og hakkede tomater med masse krydder! NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste akkurat på linken, hvordan kan du få det til å bli bindene osv når det ikke er noe form av grovt mel? :S Aldri vært borti det skjønner du! :) Så veldig godt ut!! :D

Tipper det er kombinasjonen av egg og bakepulver som gjør det :) De ble litt fuktige inni, men fikk ikke følelsen av "rå" brød eller noe sånnt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt siste måltid:

404344_2972868514803_1054482826_32820757_519038697_n.jpg

Salaten inneholder:

- Kinakål

- Paprika

- Eple (pink lady, gir best smak, syntes jeg!)

- Cottage cheese

- Svin ytrefilet

- Agurk

=

Kcal: 209

Protein: 29,3

Karbohydrater: 7,9 (eplet inneholdt 4,2 karbs)

Fett: 6,5

Fiber: 0,2

Veldig enkel og god salat på kveldingen mens man leser til prøve! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt siste måltid:

?ui=2&ik=b1775e567c&view=att&th=135d49ada197e9ba&attid=0.1&disp=thd&realattid=1395352402107826176-1&zw

Lasagne a la Fotballfrue, og søtpotetskiver saltet med grovmalt himalayasalt til. Deilig!

Lasagnen trodde jeg virkelig ikke skulle være så god, men det var den faktisk.

(Den ser litt merkelig ut pga to forskjellige oster på hver halvdel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Herregud, at det går ann at ihjelkokt spagetti, kjøttboller og pølser er så godt... Grenser til å være latterlig. Men pølsene er jo SÅ GODE! (nå smaker jo hele mæsja det samme, men med litt salt, pepper og oregano + en antydning chili blir det en helt ny smaksopplevelse..:p )

Haha, jeg ELSKER Spaghetti à la Capri. *guiltypleasure*

Men da uten å være tilsatt noe, og med ost, salt, pepper og ketchup på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha - jeg pleier også å ta på ost! Jeg varmer den til og med ikke i en kaserolle... JEg helte hele boksen over på et stort, dypt fat, blanda inn litt krydder, slengte på ost og heiv den i microen...Toppet med ketchup etterpå. Jaja, er jo bare helg en gang i uka? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...