Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:confused: Ble nesten mett av bare å se menyen :rofl: hihi.. Menne hvordan er det egentlig plass til alt det der? Spiser du mye annet også da ell? :p:D

Vet ikke hvordan det er plass til alt, har spist drøyt mye idag egentlig...

Frokosten min alene bikket 1200kcal noe som er mye mer enn vanlig! :p

Men følte jeg fortjente en eat all you can dag idag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er plass til alt, har spist drøyt mye idag egentlig...

Frokosten min alene bikket 1200kcal noe som er mye mer enn vanlig! :p

Men følte jeg fortjente en eat all you can dag idag :p

Holy moly hihi :rofl: Det er liksom det jeg jobber hardt for å få i meg på en stakkars dag :confused: Eller jeg prøøver å komme opp i 1500.. Menne eneste dagen jeg har klart 1900 var peppes og cola sin skyld :rofl:

*bøye seg i støvet* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste just 1,2 kg cc,300 havregryn,100g myoprotein...3 epler ....very nice.....Ikke blei jeg gravid heller! Saaava å flaks!!! Dyktighet....sier jeg bare....å gi seg før man sprekker!

Sier som mange før meg - jeg blir imponert!! Du skuffer aldri ;p Men si meg en ting, koster det ikke enormt mye med slike mengder? Greit nok at gryna er billig, men cottage cheese og andre ting er jo veldig dyrt! En boks koster jo 20kr ca og det er jo bare 300 gram :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Noen som vett hvor mye kalorier det er i en baguett med ost og skinke(paprika,smør og majo)? Isåfall det er frokostn min! Med et glass appelsin juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...