Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Mine favoritter er

Peak Performance sin, har den som er svart og grå, og ser superkul ut. Det grå er bare der man ikke blir svett, og det svarte er ikke gjennomsiktig. Det eneste minus er at den er litt stor til meg i lengden, men jeg er litt liten da, er bare å brette opp.

Har en fra Craft som jeg har hatt i 3-4 år (!), brukes fremdeles, det eneste som har skjedd gjennom årene er at den er litt slappere enn den var ny, men jeg har ikke vert flink til å vaske den på de rette gradene heller. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blackmilk sine! haha... ekstremt sære, men har muscletightsen selv, ikke bare er den kul å se på, men passformen er super (for både jenter og gutter) har hatt den i ett år nå, ser enda lige bra ut som når jeg fikk den. Definitivt min favoritt, men er også glad i Nike legend og 2xu elite om du vil ha noe mer nøytralt.

De blackmilk sine, er det sånn treningsstoff? Syntes det ser ut som sånn vanlig leggings visst du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
De blackmilk sine, er det sånn treningsstoff? Syntes det ser ut som sånn vanlig leggings visst du skjønner hva jeg mener :)

Oi, har visst ikke sett denne! :) Det er nylonstoff, de er veldig "glatte" i overflaten og passer perfekt til trening syns eg :) litt smålig "holdin effekt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
Gjest QueenWinther

Har akkurat fått tights fra reebok, og de er mine nye favoritter - selv om xs var for stort? Veldig behagelige, spesielt fordi de har høyt liv uten knyting!

Forresten, jeg fant akkurat ut at 2xu skal uttales two-times-you, ikke som toeksu? Nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 2xu elite, som jeg relativt fornøyd med, syntes bare den kunne vært litt bedre laget i livet, evt m en litt bredere strikk el lignende.

Har 4 fra nike, syntes de er helt greie, men syntes Nike sine tightser er store i strl, og derfor sitter de slækt på meg.

Har 2 fra pumpa som jeg er veldig fornøyd med, men etter flere års bruk er de nå gjennomsiktig på rumpa.

Har 2 fra HM, superfornøyd med begge to. Er jo samme modellen, bare forskjellige farger.

Har 2 stk fra PB, liker de veldig godt, får snerten rumpe i de:P

Har 1 fra addidas som jeg syntes er fin, litt høy i livet bare.

Har 3 stk fra Better bodies som jeg er fornøyd med. Liker at de er lave i livet da det passer min kroppsfasong og at de sitter fint over rumpa. Et lite minus for at lårene har lett for å se mindre ut forfra...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Antishake Thights fra Röhnisch med høy midje. Favoritten!! Den sitter bra og elsker å brette ned midje for kul effekt, og rumpa ser bra ut. Den er litt tykkere i stoffet, men en som har litt "junk in the trunk" vil kanskje oppleve den litt gjennomsiktig når hun bøyer seg ned... Ellers er det bare å stå med ryggen til veggen, så vil ingen se de røde blondetrusene under :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...