Gå til innhold

Anti-doping - Politiet avslørte Norges mest omfattende dopingfabrikk


....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Annonse

Noe jeg vrkelig ikke kan fatte og begripe er hvorfor så mange bikinifitnessjenter har lyst til å betale og bli assosiert med disse folka. Det finnes jo så utrolig mange alternativer. Why, why :huh:

Fordi de vil ha kompetanse, noe den gjengen har. Om det er med eller uten doping, vet de hvordan å få folk i form. Derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.iform.no/pub/art.php?id=1291#.UraYc_QUn4w

Sitat:

"Helt på tampen, kan du si litt om doping, og hva dere på Kaliber gjør for å bekjempe dopingbruk på studioet?- Siden en av våre aller viktigste målgrupper er unge mennesker i 16-20 års alderen, nettopp i den alderen da man er mest påvirkelig og samtidig også vil ta mest skade av å bruke dopingmidler, er det uhyre viktig for oss å få frem at alle former for doping er en skadelig og potensielt farlig snarvei, som dessuten er unødvendig å ta om man trener og spiser riktig. Det viktigste et hvilket som helst treningsstudio kan gjøre for å forebygge dopingbruk, er simpelthen å lære medlemmene å trene og spise riktig. Da vil de oppnå gode resultater av treningen, og se at det ikke er nødvendig med potensielt farlige snarveier for å nå målene sine.

Enkelte som jobber mot samme mål som oss, legger det frem som om at alle over en viss størrelse automatisk må mistenkes for doping - jeg har for eksempel hørt antidoping-forkjempere mistenkeliggjøre alle strongman-utøvere. Dette er en strategi jeg mener er uheldig, for disse strongmanutøverne er ofte forbilder for mange unge, og om man sier at det ikke går an å bli slik uten doping, så er det i mange unges øyne nesten det samme som en OPPFORDRING om å begynne med doping. Det triste med denne strategien, er jo at det de sier er feil; det går FINT an å hevde seg i både strongman, kroppsbygging og fitness uten doping, og dette har vi mange eksempler på her på Kaliber. Så det vi har tro på, er altså holdningsendring gjennom KUNNSKAP."

Jeg sier bare, mer patetiske folk skal man lete lenge etter, absolutt ingenting til overs for dem, da dem ødelegger for meg og hva jeg må konkurrere mot uten bruk av LEGEMIDLER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de vil ha kompetanse, noe den gjengen har. Om det er med eller uten doping, vet de hvordan å få folk i form. Derfor.

Men det er jo mange alternativer, å komme i bikiniform er ikke akkurat rakettforskning. Hva med integritet og signaler man sender ut og slikt. Jeg anser i alle fall de som bruker G og R som coach som pro-doping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

status

Ja du sier noe. De som de søker status hos er jo nettopp den gamle kundegruppen, og ikke sånne blid og dopfri-streitinger som undertgnede. Dessuten er vel all pr god pr :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe. De som de søker status hos er jo nettopp den gamle kundegruppen, og ikke sånne blid og dopfri-streitinger som undertgnede. Dessuten er vel all pr god pr :cool:

Jeg tviler ikke på at de har god kunnskap uansett hva de ellers måtte ha gjort, men jeg tror ikke bikinifitness jenter som har trent noen måneder trenger denne kunnskapen:p

Først burde de selv sette seg inn i det grunnleggende før de i det hele tatt vurderer noe som helst:) Min mening hoho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...