Gå til innhold

Verste (jule)gave noensinne ?!


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var egentlig ikke så dårlig, men skuffende. Jeg hadde ønsket meg blender til bursdagsgave av mamma i år, det var det eneste jeg ønsket meg, og jeg sa klær å sånn ikke var noe vits i å kjøpe fordi jeg allerede har alt for mye. Jeg fikk morgenkåpe og blondetruser...Fin blender ja :p Men i fjor fikk jeg juletre i plast av henne i bursdagsgave, hadde ønsket meg blender da også -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen familier dere har. Stakkars!

Hmm...

Den var egentlig ikke så dårlig, men skuffende. Jeg hadde ønsket meg blender til bursdagsgave av mamma i år, det var det eneste jeg ønsket meg, og jeg sa klær å sånn ikke var noe vits i å kjøpe fordi jeg allerede har alt for mye. Jeg fikk morgenkåpe og blondetruser...Fin blender ja :p Men i fjor fikk jeg juletre i plast av henne i bursdagsgave, hadde ønsket meg blender da også -.-

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg leilighet like før jul i fjor og det var mange ting jeg hadde ønsket meg til innfløttingen. Der i blant hadde jeg gjort det veldig klart for faren min at jeg ønsket meg kasseroller - tenkte at det var greit prismessig og gjentok meg mange ganger. Da julaften nærmet seg kom han med hint om at jeg kom til å bli fornøyd, og jeg var klar for å få kasseroller (og pakken var stor og tung).

Neida, det var en koffert med verktøy. Noe som egentlig ikke er en dårlig gave siden jeg trengte alt. MEN jeg var så innbitt på at jeg skulle få kasserollene at jeg ble regelrett forbanna og syntes det var tidenes drittgave :p Fikk bittelitt dårlig samvittighet etterpå, men bare litt.

Edit: I bursdagsgave ett år fikk jeg en liten flaske Bacardi og en liten flaske Frost. Og ei jul fikk jeg ett klesplagg som verken passet eller så bra ut, som han byttet for meg, men jeg fikk aldri tilgodelappen. Også ble jeg senere anklaget for å ikke ha brukt tilgodelappen når han hadde gitt den til kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk postordre servise for to personer (vi er 4 i familien) med nisser. Jeg hater nisser. Ville bytte det men på nett så jeg det kostet bare 1,-. Det som er irriterende er at moren min har spurt meg to ganger om vi vil ha det og jeg har sagt tydelig nei. I tillegg fikk vi en jordan oppvaskbørste. Pussig at hun bare hadde dyre ønsker. En annen ting er at hun sa hun skulle kjøpe tripptrapp til minstemann. Ringte tilogmed oss før jul for å bekrefte fargeønske, men det fikk vi ikke. Istedet fikk han et håndkle.

Ja, jeg har et anstrengt forhold til moren min ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i fjor fikk jeg ingen gaver av noen. Greit jeg var i utlandet, men fult mulig å shippe noe ned dit med posten, eller gi meg noe når jeg kom hjem noen uker senere. Ikke en gang dama ( som fort ble eksen , og det var en av grunnene) som fikk julekalender med gaver for en 4k + og julgave til 6k fikk jeg noe av. Hun ble så skuffet når hun ikke fikk det hun ønsket seg som kostet det dobbelte og var utsolgt fra oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i fjor fikk jeg ingen gaver av noen. Greit jeg var i utlandet, men fult mulig å shippe noe ned dit med posten, eller gi meg noe når jeg kom hjem noen uker senere. Ikke en gang dama ( som fort ble eksen , og det var en av grunnene) som fikk julekalender med gaver for en 4k + og julgave til 6k fikk jeg noe av. Hun ble så skuffet når hun ikke fikk det hun ønsket seg som kostet det dobbelte og var utsolgt fra oktober..

Utakknemlig høres det ut som om hun var! At det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...