Gå til innhold

Verste (jule)gave noensinne ?!


02-snapper

Anbefalte innlegg

når jeg var liten fikk jeg en grønn genser med et hestemotiv på. reagerte, som mange andre unger på ærlig vis.. ikke faen om jeg skulle bruke noen hestegenser! det var sånt søstera mi dreiv på med og det var jenteting!

ellers har det ikke vært så mange store nedturer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får stadig vekk gaver av farmoren min som begynner å bli smått dement. Vi snakker ødelagte smykker, plastikkblomster og dukker med ett øye som hun finner hjemme i huset sitt. Og ja, vi får gjerne årets julegaver som vi har gitt til henne i retur rundt mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk som 13-åring en bok om en kriminell narkoavhengig mann som kom i fengsel, ble omvendt og viet livet sitt til å forkynne herrens budskap.

Fet gave fra en ultrakristen onkel (medlem av Livets Ord) til en, allerede da, ateist (noe før nevnte onkel visste)

Leste den for å sjekke om boka var like fucked-up som antatt. Den var verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

På den tiden når VHS var på vei ut var det et slikt VHS-skred på spaceworld. Kjøpte Terminator 3 der og ga den til en kompis i julegave. Fikk den tilbake året etter.

haha.. Fikk en STOR eske med en brødpose med strøsingel/sand og ei tyggegummi pakke teipa oppunder lokket av noen på kødd ei jul, den gikk i retur året etter, uten Tyggegummi pakka:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få masse ræl av moren min. Hun gidder aldri prøve klær som hun handler, og passer hun det ikke får jeg det til jul.

Et år fikk jeg forresten fjorårets skoledagbok av bestemor. Ellers hater jeg nips.

I år frykter jeg jalla juleservise som mamma har bestilt fra postordere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, 24 år og får "avril lavigne parfymesett" fra min fraværende biologiske far. Ha. Hahaha. HA! Gikk rett i søpla. Skulle til å skrive av Axe hadde vært bedre, men det hadde vel vært ca like ille.

Eller min voksne storesøster som presterer å kjøpe gavekort i butikker hvor jeg har liten interesse av å kjøpe noe, hvert år, gjerne kjøpt på lille julaften. I fjor brukte jeg fjorårets på å kjøpe en annen julegave. Og jeg ønsker meg stort sett bare ullsokker til jul, hvor vanskelig kan det være?! o_O

Reagerer forresten på at folk er vant til å få så dyre gaver, 2000kr/sydentur whatnot. Det er helt fjernt for meg. Trodde jula handlet om hygge og å gi sine nærmeste en liten oppmerksomhet jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha fått noe særlig teit, men jeg har gitt bort eb kjip julegave, til min bror som jeg ikke alltid kommer like godt overens med.. Et år da min mor var en del fustrert over at han tømte huset for alt mulig av frokostblandinger kjøpte jeg havregryn for 300 kr og ga han; jeg lever enda på det uttrykket han fikk i trynet da han skjønte hva han akkurat hadd fått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det kan kalles verste julegave noensinne, fordi den klarte iallfall å få frem både stort smil og en gaplatter hos meg (og det er jo tanken bak som teller, ikke sant?:cautious: )

Jeg fikk iallfall en "Peeing Santa liquid dispenser" for noen år tilbake(y) [ATTACH=full]79906[/ATTACH]

har en sånn:P IKKE kjøpt selv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En splitter ny gitar og gitartimer for en hel sesong fra mamma...

Skal merke seg at jeg -aldri- har ønsket/spurt/pratet/nevnt noe om en gitar, men det hadde hun mast om å lære seg lenge. "Sjokkert" over at jeg ikke likte det jeg hadde fått sa hun, "ja, da tar jeg gjerne det om ikke du er fornøyd!". Kan jo gjette på hvem som fikk glede av julepresangen :)

Utspekulert familie, eh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...