Gå til innhold

En svært lite interessant diskusjon om beinbygning og bevisbyrde


Gamla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Freidig er du og.. Saklig å klippe det slik du selv vil ha det;)

Siste del av setningen hadde ingen relevans til plus size modeller som er så forbanna fornøyde med kroppen sin og ikke vil gå ned i vekt av den grunn. Den første delen av setningen står jo for seg selv uansett. Skjønner at det blir vanskelig med en saklig diskusjon når du er full av selvmotsigelser hele veien og ikke har noen begrunnelser for det du sier. Det blir veldig vanskelig å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste del av setningen hadde ingen relevans til plus size modeller som er så forbanna fornøyde med kroppen sin og ikke vil gå ned i vekt av den grunn. Den første delen av setningen står jo for seg selv uansett. Skjønner at det blir vanskelig med en saklig diskusjon når du er full av selvmotsigelser hele veien og ikke har noen begrunnelser for det du sier. Det blir veldig vanskelig å forholde seg til.

Og hva hadde plus size-modeller med det du modererte og siterte å gjøre?

Hvilke selvmotsigelser? Ser bare de du klipper og limer deg frem til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det blir vanskelig med en saklig diskusjon når du er full av selvmotsigelser hele veien og ikke har noen begrunnelser for det du sier. Det blir veldig vanskelig å forholde seg til.

Du må slutte å "fikse" på svarene du siterer.. Du gjør det hele meget usaklig. Unødvendig usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I want my 3 minutes back.:unsure:

Så en tendens til at tråden kunne komme til å pense inn på hvordan vi definerer skjønnhetsidealer, noe som faktisk hade vært interessant, men det endte opp i meningsløs ping-pong om store bein, fyllmasse og bevisbyrde.

Ja, det blir jo vanskelig å diskutere når folk ikke har noe å backe opp påstandene sine med og bare kommer med svada.

Men det du nevner er interessant ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva legger dere i kraftig beinbygning egentlig?

Jeg mener at min beinbygning er BREDERE enn søsteren min sin. Nå er jeg ett klassisk timeglass med fett på, mens hun har en blanding av pære og guttefigur. Mine hofter er bredere enn hennes og jeg er ganske sikker på at de ville vært det uten fett på, siden de ikke har mye fett på seg. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...