Jump to content
Tarald

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?

Recommended Posts

I dag tidlig, når jeg stod å kledde på meg for jeg skulle stikke på jobb, så var jeg i litt godt humør og tenkte "fuck it - få på selfie til dama. Da blir hun nok glad ;)" Ikke noe overdrevent utidig, men dere kan nok tenke dere den generelle tematikken i bildet.

Kom på jobb og ble brått introdusert til konseptet "ikke gjør slikt når du over de siste tre månedene har sovet 3.5 timer i døgnet da detalj-synet er i potta!" når en kollega kom flirende bort til meg å spurte "hva i alle verdens dager er det du har lagt ut på storyen på snappen din?!" :lol:

Kan gjerne tenke meg at dette hadde blitt et massivt problem for noen som tar seg selv litt mer høytidelig enn meg :roflmao:

Fortsetter under...

Gikk i en skikkelig ordfelle for noen dager siden. Man bruker som kjent endel engelske uttrykk i hverdagen, som f.eks. "hun er hot" og "de er hotte", eller "hun er sporty" og "de er sportye", eller i mitt tilfelle "hun er fit" og "de er...." kremt, vel kort fortalt refererte jeg til et par venninner av ei jeg kjenner som "skikkelig fitte".

Gikk i en skikkelig ordfelle for noen dager siden. Man bruker som kjent endel engelske uttrykk i hverdagen, som f.eks. "hun er hot" og "de er hotte", eller "hun er sporty" og "de er sportye", eller i mitt tilfelle "hun er fit" og "de er...." kremt, vel kort fortalt refererte jeg til et par venninner av ei jeg kjenner som "skikkelig fitte".

Det er helt normal bruk av ordet for meg..

Innimellom så hender det at jeg våkner midt på natta. Titter på klokka, også står det f.eks 01.52. Så ligger jeg der og funderer, på hva det tallet egentlig betyr, for der og da greier jeg ikke å koble hva klokka er, i forhold til det betyr at jeg må stå opp eller ei... Etter noen minutter pleier jeg omsider å koble at "Vent litt, det er jo midt på natta, jeg skal ikke opp før sju!" Men det er rart hvordan hjernen fungerer dårlig på nattestid, den greier ikke å sette sammen tallene, og hva de har å si for når det er på døgnet der og da...

Annonse

Hender litt for ofte at jeg finner personen jeg vil ringe i telefonlista på telefonen,

setter telefonen til øret,

og venter litt for lenge før jeg skjønner at jeg ikke har trykka "Ring"....o_O

Jeg står altfor ofte i dusjen og grubler på hvor mange ganger jeg har vasket håret... som regel finner jeg ut at det beste er å vaske det en gang til for å være sikker :barefoot:

I eksamenstiden sliter hjernen min noe voldsomt, spesielt på rutineoppgavene. Sånn for eksempel å ta håndsåpe på tannkosten istedenfor tannkrem... Takk gud for at jeg lukta at "tannkremen" min lukta bringebær istedenfor mynte...

Eller omvendt; vaske hender med tannkrem:whistle:

I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse.

Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is).

Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! o_O:giggle::facepalm:

I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse.

Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is).

Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! o_O:giggle::facepalm:

hahahahahaha

hahahahahahahahahahahhahahahahahha jeg ler!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

- står i min logg, men hadde skrudd på feil plate, så en tom kasserolle var blitt varm. Men i mitt hode er tom og ubrukt kasserolle det samme som ikke varm. Jeg hadde feil. Har to fine brennmerker på to fingre....

- det er kveld, forsøker legge det miste husmonsteret, så jomer i hele gata av og hyl og skrik. Da ringer det på døre, flere ganger. Tenker mer og mer irritert at den som ringer på må da fatte at ingen åpner, jeg skal legge unge! Til slutt åpner jeg, i stygge utvaska joggebukser, håret til alle kanter, sprengrød i ansiktet. En beskjeden nabo vil bare påpeke at nøklene står på utsiden, hele ettermiddagen og kvelden...

Genial tråd! Ler skikkelig godt her =D

Jeg trente på senteret på tirsdag, og skulle fylle på vannflaska mi. Den var nesten tom, så jeg tenkte jeg kunne drikke opp resten. Saken var bare at jeg allerede hadde tatt av toppen, og greide derfor å helle alt nedover meg. *kremt* veldig glad for at ingen la merke til det :-p

Våknet da i natt. Og jeg ante ikke hvor jeg var... Hele rommet var svart, jeg hadde ingen aning på hva som var i rommet, hvor rommet var hen i verden, eller hvor stor senga jeg lå i var, eller hvor i huleste mobilen min var... Det slo meg ikke før jeg omsider fant telefonen og så klokka, at jeg var i mi ega seng på hybelen...