Gå til innhold

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Fikk total panikk fordi jeg ikke fant bilnøklene. Dette var mens jeg kjørte på riksveien.

Helte meg ett glass melk Ordnet til en proteinshake, rista litt. Ble veldig sulten, tok en tygg av maten Tok melke glasset og rista den som en shaker. Melk over alt HVORFOR gjorde du det idi

Jeg og en vennine stresset avgårde for å rekke en T-bane i det hun spurte meg om hvor mye klokken var. Jeg tok opp mobilen, sleiket på skjermen, og la den pent tilbake.. (Det blikket hun møtte meg med

Postede bilder

Kommer på jobb 08:00

Steller i stand ei tønne med kaffe

Kaffetrakteren lager ikke kaffe

...Før et samlet team av kollegaer 2timer og 22minutter senere finner ut at lyset på "på-knappen" er øddelagt og at noen (les meg) aldri engang slo på trakteren.

now_that_was_not_what_i_expected_33.gif

Se det på den lyse siden; at de alle stiller opp og investerer tid i deg viser jo bare hvor høyt de setter morgenkaffen;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist fredag kom jeg ut av butikken og vandrer i retning bilen samtidlig som jeg begynner å skal låse opp bilen litt på avstand. Fungerer ikke. KOmmer helt frem til bilen og den låses fortsatt ikke opp. Begynner banne og rykke litt i dørhåndtaket samtidlig som jeg presser febrilt på låsknappen. Så oppdager jeg at det ikke er min bil. Totalt forskjellig modell og farge :facepalm:

Senere den samme kvelden oppdager jeg at kjøttbiten som ble igjen etter middagen fortsatt ligger i stekepannen og pakker den derfor pent i en plastikpose og legger den i kjøleskapet. Litt senere ser jeg at kjøttbiten fortsatt ligger der, wtf?! Men jaja, jeg pakker den (igjen!) inn og åpner kjøleskapsdøren og det første jeg ser er mobiltelefonen - pent pakket inn i plastik! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok feil av tannkrem og barberskum og tok en god klatt tannkrem i hånda og skjønte ikke hvorfor det ikke begynte å vokse med det første. Men fant ut av det før jeg begynte å male trynet med det heldigvis. Men når jeg så skal pusse tennene litt senere samme morgen hadde hjernen tydeligvis bestemt seg for å bytte om helt på de 2 beholderene. Så blei en fin liten klatt barberskum på tannbørsten. Var ikke så heldig at jeg skjønte hva jeg hadde gjort før den var i munnen og i full gang med pussinga...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tok feil av tannkrem og barberskum og tok en god klatt tannkrem i hånda og skjønte ikke hvorfor det ikke begynte å vokse med det første. Men fant ut av det før jeg begynte å male trynet med det heldigvis. Men når jeg så skal pusse tennene litt senere samme morgen hadde hjernen tydeligvis bestemt seg for å bytte om helt på de 2 beholderene. Så blei en fin liten klatt barberskum på tannbørsten. Var ikke så heldig at jeg skjønte hva jeg hadde gjort før den var i munnen og i full gang med pussinga...

Haha, ble vel i allefall kvitt "morgenpelsen" på tenna da.. :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Laget pannekaker idag, og har gjerne både visp og ause i røra for å lettere blande inn evt mer melk eller mel helt i starten av stekinga. Så hiver jeg vispen i vasken og steiker for full maskin. Det samme skjedde idag, men når jeg skulle helle på røre for en ny pannekake sto jeg der med vispen i hånda.... dumme hjerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Er zombie om morgenen, så våtfóret katta får til frokost (og lunch, hu sparer litt) havna i termokoppen dama bruker til kaffe eller te på vei til skolen. (I mitt forsvar kan snev av lavt blodsukker ha vært en medvirkende faktor, men alikevel... hu spurte meg til og med hva i alle dager jeg drev med, hvorpå jeg bare stoppet opp og så forvirret på henne)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...