Jump to content
Marita

Kan Actic-medlemsskapet brukes overalt?

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest Slettet
Trener hos Actic her i Hamar, og lurte på om jeg kan trene gratis hos Actic i Oslo de gangene jeg er der?

Søke funksjon/gå inn på deres sider er nok det første man gjør når man lurer på sånt! :D

Siden jeg er så snill så finner jeg!

"Medlemmet har adgang til samtlige ACTIC Norge AS sine treningssentre, med unntak av Actic i Storgata, Oslo. Det kan dog kreves badeavgift. ACTIC Norge AS tar forbehold om endring av vilkårene i denne kontrakten, dersom endrede forhold hos våre avtaleparter, eller andre forhold vil gjøre det urimelig tyngende å gjøre gjeldende vilkårene i sin nåværende form. Medlemmet skal varsles skriftlig om endringer."

Medlemsbetingelser - Medlemsbetingelser - Brygga - Hamar - Hamar - Våre treningssentre og priser - Actic

Hah, er det ikke typisk: "Medlemmet har adgang til samtlige ACTIC Norge AS sine treningssentre, med unntak av Actic i Storgata, Oslo.

Var nettopp den i storgata jeg hadde tenkt å besøk :/

Guest Slettet
Hah, er det ikke typisk: "Medlemmet har adgang til samtlige ACTIC Norge AS sine treningssentre, med unntak av Actic i Storgata, Oslo.

Var nettopp den i storgata jeg hadde tenkt å besøk :/

Så linken jeg sendte ikke funket, fikset nå;) Der står alle medlemsbetingelser;)

Det du kan gjøre, er å se om treningssenteret/kjeden er med i "Norsk treningssenter forbund" eller noe sånt. Da kan du trene mange andre steder rundt om i Norge for en billig penge:)