Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du synes er fint å se på en GUTT/MANN!!!


Roger Arrow Dahl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en slik liggende, men den er svært lite skitten da den ble mest brukt under bilpleie osv. Men hvis jeg ruller meg litt i sot, grus, olje og flis. Kan jeg pull it off da?

011950898-p1.jpg

:D

Funker gull! Samboeren min bruker kun arbeidsbukse når han skrur på veteranbilen, men jeg tror han griser med olje med vilje:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha, bra vi er enig jenter!! Da er det bare for gutta å følge opp ;)

Da blir det jeans + t-shirt i morra, dress på lørdag og arbeidsklær (kan prøve å skitne de til) på søndag! Godkjent? Nå som det begynner å bli kaldt så er det litt stress med baris, men kan strekke meg til en litt tight t-skjorte! ;)

Hva med tights på trening? Yes or no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på om jeg skal poste denne i LIKER eller IKKE LIKER tråden, men i dag gikk jeg og treningsvenninna mi på en ass attack time - og the wonderful instructor hadde for andelningen byttet til en burgunderrød tights! Det var et utrolig vittig syn, men han har jo DEN kroppen da så.. jeg føler liksom at han har lov.

Men til vanlig vil jeg nok fraråde gutter å kjøpe burgunderrøde tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...