Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du synes er fint å se på en GUTT/MANN!!!


Roger Arrow Dahl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ofte det enkle er det beste. Personlige favoritter er:

- Dress (ikke smoking med mindre du er James Bond)

- Bunad (eh, ikke det enkleste plagget menmen..)

- Mørk blå jeans og hvit t-skjorte! (som James Dean i Rebel without a cause)

plain-white-tshirt-black-white-webbing-belt-black-converse-shoes-dark-blue-jeans.jpg

Minus beltet. Funker på det fleste kroppstyper også, bortsett fra ekstremene (but then again, det er lite som funker på ekstreme kropper, enten det er den ene eller den andre veien.) :)

Johnny-Depp-in-white-T-shirt-and-jeans.jpg

Litt mye tilbehør her, men det er jo Johnny Depp.. Han kommer lett unna med det! :wub:

Det syns jeg er pent også. rett og slett bokse og hvit te-skjorte . Te-skjorta kan godt være v hals også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig, siden jeg er frivillig brannmann og liker å gjøre et poeng ut av det, så hender det at jeg går inn på Elixia i full mundur og sier at jeg bare skal sjekke sprinklerannlegget. De i resepsjonen tør aldri å si noe på dette. Så passer jeg på å gjøre noen kjappe bicepssett vet hantelrekka før de oppdager at jeg ikke gjør det jeg er kommet for. Deretter går jeg rundt, later som jeg inspiserer, før jeg gjør noen kjappe kombi droppsett og giantsets mellom triceps pushdown og triceps kickbacks.

Alle, både gutter og jenter stirrer som faen hver gang, slår aldri feil. Tesen om at menn i uniform får sevja til å stige hos det motsatte kjønn og sjalusien til å boble i det samme kjønn, kan jeg definitivt skrive under på at stemmer. Jeg prøver å trene kun de delene av kroppen som gjør meg minst sliten når jeg gjør slike stunts.

Så, gutta, om dere vil ha draget på chicksa, kan jeg virkelig anbefale dette. Meld deg som frivillig brannmann, jeg har aldri angret!

Husbonden min laga ei sak for studentblekka til KS Linderud som gjekk på å undersøkje denne tesen. Dei dressa opp eit par kanuttar i gallauniformen (de veit, den mørke med sølvknappene) og sende dei ut i Oslos gater. Dei blei dritskuffa over responsen. Til sist måtte dei be eit par jenter snu seg etter dei slik at dei fekk bileta dei ville ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...