Gå til innhold

Altfor tydelig muskel, føler meg klumpete (se bilde)


Anine.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I følge Se og Hør var markerte muskler i dette området det heiteste man kunne ha for noen år tilbake, de kom med eksempler på muskuløse karer som både David Beckham og C. Ronaldo. Personlig syns jeg slike svulmende muskler er litt skumle. Men ettersom bladet Se og Hør er en svært pålitelig kilde, så liker jeg dem forde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat, du ser jo sykt bra ut... /envy

Dette ser jo helt fantastisk ut!

Den magen der er på ingen måte maskulin. Vær heller stolt av den (y)

Åherrejemini GI MEG DEN MAGEN :eek: Love handles meg i ræva, du ser sykt bra ut (y)

For en mage :o

mange jenter drømmer om å bli sånn! Du burde være kjempestolt! :D

Det er den mest sexy muskelen som finnes! Heldig er du! (y)

Takk alle, dere er gale, selv om jeg ikke skjønner meg på dere :)

I følge Se og Hør var markerte muskler i dette området det heiteste man kunne ha for noen år tilbake, de kom med eksempler på muskuløse karer som både David Beckham og C. Ronaldo. Personlig syns jeg slike svulmende muskler er litt skumle. Men ettersom bladet Se og Hør er en svært pålitelig kilde, så liker jeg dem forde!

Enig i at det kan være fint på menn, men jeg er jo jente da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusprobel :)

Fantastisk bra mage det der, be proud.

slenger meg på de andre, du ser jo bare helt superbra ut! Vær STOLT :D

Ser veldig bra ut. Den magen der kan du være stolt av (y)

Sexy mage.. Håper jeg noen gang får en slik mage.. WOW :D Du må bare være stolt , ikke bry deg om noen påstår det der er maskulint, de er bare misunnelige i såfall!!

Blir helt stum, jeg, så hyggelige dere er alle sammen :) Det var virkelig ikke meningen at dette skulle bli en sånn tråd, haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusproblem, rett og slett!! Du er heldig!!!

Pen mage, rett og slett! :o Rettelse på deg, JO, du HAR en SYK mage!! Ordentlig pen mage som du skal være kjempefornøyd med! :)

Synes du hadde en veldig fin mage. Det er en måte å få dekt den til, denne løsningen kommer du ikke til å like. Det er å øke i fetprosent ;P

Tusen takk dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...