Gå til innhold

Chin-up bar - hvor kjøper man den beste?


Marita

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg en slik bar som man fester i dørkarmen, en sånn type man tar ned igjen etter treninga.

Noen med tips på hva som er best? Ser det er mye forskjellig der ute, til ulik pris..

Har i tillegg kommet over endel youtubevideoer hvor folk faller og slår seg kraftig etter dårlig feste.. Og det vil man jo ikke. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bor du i Oslo kan Christian Mobech i Møllergata (?) være et tips. Kjøpte selv pullup-bar der i sommer. Ca 400 kroner tror jeg. Ingen skruer, tas ned igjen etter trening. Bør nok ikke brukes på dører med gipsvegg, den lener ganske mye av vekten over karmen. Ingen merker på døra. Passer de fleste dører. Søk på mobech på google de har sikkert nettside. mobech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har også en som man bare setter i dørkarmen, tar både mine 65 kilo og min brors 100 kg uten problemer! Ville aldri stolt på en sånn "fjærene holder denne på plass", frykter (som alle dere andre) at driten skal gi seg under presset hehe. Mens vi snakker om chinupbars, jeg kjøpte mine brede strikker fra www.fitstream.com - de kom fort og greit i posten! Kan sikkert finne dem billigere, men det er et alternativ hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...