Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn med bra kropp får lov til å gå i trange klær hos meg:p

Det er jeg enig i(selv om det kan virke litt hyklersk). Det jeg ikke liker er at gutta ser/kler seg som jenter. De fleste gutter med litt kropp velger ikke thigts som det plagget de viser kroppen sin, det blir som regel en litt trang t-skjorte eller liknende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyse dongri, dongri med for mye dill og sømmer på, sokker i sandaler, shorts utenpå tights, bukser som er så korte at de henger oppe på leggen og ikke ligger på skoene, silkeboksere, rosa, slike sommershortser som er så lange at de ser ut som for korte bukser (gjerne kombinert med høye sokker), klær med audilogo (eller hvilken som helst annen logo) på, uggs kombinert med joggebukse og lang dunjakke, pologensere :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner meg om kompisen til en venninne som går kledd slik. Han fortalte at han hadde stått på jobb og snakket med en kunde også hadde han fått NIPPLE SLIP. Ahahaha, jeg må le. Hvorfor kler han seg slik på jobb liksom? x)

Synes det er sexy så lenge gutten har ei satans fin overkropp!

Men seff finnes grenser for hvor dyp xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...