Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi det er en genial oppfinnelse solgt av innehaver av langedrag som har tjent gode penger på et klesplaggg ment for turer der svette kan bli et problem. Det er ikke ment som et moteplagg. Folk som bruker kun denne singletten i det offentlige har misforstått bruksområdet.

Uansett setting så er det uhorvelig stygt. Rett og slett en stor tabbe innen klesplagg! Mye annet som er bra for turer og svette uten at det er så lite lekkert som denne :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje en tabbe innen mote, men man er ikke på catwalk i høyfjellet. Er mange biler andre bruker jeg synes er stygge.

haha, joda. men det finnes da like alternativer med samme egenskaper som kan være litt mer attraktivt... Uansett, stygg er den, praktisk eller ikke - høyfjellstur eller shoppingtur! Og det var bakgrunnen for hvorfor jeg vaglte det klesplagget ;)

liker dessuten at du kjemper for den her, har du et par liggende i skapet ditt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, joda. men det finnes da like alternativer med samme egenskaper som kan være litt mer attraktivt... Uansett, stygg er den, praktisk eller ikke - høyfjellstur eller shoppingtur! Og det var bakgrunnen for hvorfor jeg vaglte det klesplagget ;)

liker dessuten at du kjemper for den her, har du et par liggende i skapet ditt kanskje?

Skjønner hva du mener :). Jeg kommer imidlertidlig aldri til å tenke på å kle meg atraktivt når jeg er på jakt eller fisketur :)

Edit: Har 1 selv ja. GENIALT plagg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en treningsbukse.. Tynne og pustende, skjønner godt at de brukes.

Jeg skjønner at folk med massive lår bruker disse buksene, men det er fortsatt litt harry imo :) Selv hadde jeg på meg en t-skjorte som det står "OMG!!Are you watching yourself curl!?" her om dagen, og jeg fikk mange stygge blikk av gutta i Gasp Klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett alder, fysikk, setting (selv ikke som utkledning!), er denne IKKE NOE DIGG eller ATTRAKTIVT å se på en gutt:

Jeg mener da selvsagt den meget grusomme helsetrøyen!

Hvorfor produsere noe så fantastisk stygt?

[ATTACH=full]10985[/ATTACH]

Helsetrøyer eller nettingtrøyen(svart som ble visst tidligere), bruke som regel som et ekstra underlag da det er skikkelig kaldt for å øke isolasjon? Litt usikker på om det er dette som faktisk skjer, men uansett så danner det et lite "luftlag" som holder personen varmere samtidig har det fordelen med at det ikke "veier ned" personen grunnet den lave vekten. Så en trøye lik den første varte er ganske populær i hæren :)

Så for dere som ikke visste det; now you know!

Har da sett folk som kjører dette på sommeren, og det er jeg helt enig med er grusomt. Rett og slett grusomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...