Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er muligens litt rar, men jeg syns det er bra sexy om en gutt/mann med godt trente bein går med tigths! (selvfølgelig kun til bruk på trening)

Ingenting imot tights, hvis det var min kommentar du siktet til. Det er tights-shorts-kombinasjonen som skjærer i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Joggebukser liker jeg vel egentlig ikke på mannfolk (eller på kvinnfolk)

Greit nok når de skal trene eller bare sitte hjemme i soffaen. ellers så syntes jeg det ser litt slaskete ut.

Trente jenter i joggebukse er jo sexy, og desto mer klær man kan få gutta å gå i jo bedre. Her i Drammen har ordet singlet fått en meget vid betydning feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente jenter i joggebukse er jo sexy, og desto mer klær man kan få gutta å gå i jo bedre. Her i Drammen har ordet singlet fått en meget vid betydning feks.

Vi liker alle forskjellige ting. Har enda ikke sett noen jeg syntes er fine i joggebukse. Derimot sett noen jeg syntes ser fine ut til tross for joggebukse :)

Nja. Hvor mye klær jeg syntes gutter burde ha på seg spørs veldig på hvor de er og hvordan kroppen dems er. Lite klær er greit på stranda og vollyball banen. Så sant de ikke er veldig hårete.

Der jeg trener er det plakat på veggen som sier at menn og gutter ikke er velkommen om de har på seg singlet. Tydlig klare regler der for hva gutta kan gå i. Men ingen regler for hva jentene skal ha på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker alle forskjellige ting. Har enda ikke sett noen jeg syntes er fine i joggebukse. Derimot sett noen jeg syntes ser fine ut til tross for joggebukse :)

Nja. Hvor mye klær jeg syntes gutter burde ha på seg spørs veldig på hvor de er og hvordan kroppen dems er. Lite klær er greit på stranda og vollyball banen. Så sant de ikke er veldig hårete.

Der jeg trener er det plakat på veggen som sier at menn og gutter ikke er velkommen om de har på seg singlet. Tydlig klare regler der for hva gutta kan gå i. Men ingen regler for hva jentene skal ha på seg.

Der eg trenar er det ein plakat som seier at det ikkje er lov å trene i bar overkropp... not a single fuck was given! :D

edit: ser det er mange som har skrive "speedo"... there goes my posing trunks :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest QueenWinther
Burde laget en tråd for motsatt nå. Ble veldig nysgjerrig.

"Klær og annet tilbehør du synes ER fint å se på GUTTER/MENN!"

Bukseseler er det mest tiltrekkende 'plagget'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...