Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lol, fra det jeg har samlet sammen av postene dine så er du nok ikke det. Soz, liker ikke å gi mad alfa-kredz men i dette tilfelle så er det sant.

Pfffft, alle kan være tøffe bak et tastatur, det er å faktisk møte opp til avtalte gjengslagsmål som krever baller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her tør å innrømme at de er beta? Jeg vet at det er mange av dere her, også i denne tråden.

Beta + reporting in, etter det flotte skjemaet som er basert på empirisk sosialpsykologi på universitetsnivå.

Orker rett og slett ikke å leke disse sosiale spillene som skal til for å leke alfa...der man på død og liv må fremstå som en vinner på alle punkt, koste hva det koste vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beta + reporting in, etter det flotte skjemaet som er basert på empirisk sosialpsykologi på universitetsnivå.

Orker rett og slett ikke å leke disse sosiale spillene som skal til for å leke alfa...der man på død og liv må fremstå som en vinner på alle punkt, koste hva det koste vil.

Enda en som blander med PUAer og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beta + reporting in, etter det flotte skjemaet som er basert på empirisk sosialpsykologi på universitetsnivå.

Orker rett og slett ikke å leke disse sosiale spillene som skal til for å leke alfa...der man på død og liv må fremstå som en vinner på alle punkt, koste hva det koste vil.

I læren om alfa må du vite at en alfa ikke leker alfa, han ER alfa. Det kommer naturlig av seg.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, håper du er klar over at du indirekte innrømmet at du er alfa og derfor er en beta-fggt nå. "Woe is on you".

Catch 22 sa du? Jeg postet bare 1 bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Catch 22 sa du? Jeg postet bare 1 bilde.

Mann A blir invitert på romantisk middag til Dame Z.

Kvelden går meget bra og det er en hyggelig tone mellom.

Mellom partene, mannen tar plutselig opp en kondom og setter den ned på bordet.

Dame Z sier "Hvorfor tok du den opp helt uten videre?"

Mann A "catch 22 sa du?, jeg ville bare ha tomme lommer"

Just no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann A blir invitert på romantisk middag til Dame Z.

Kvelden går meget bra og det er en hyggelig tone mellom.

Mellom partene, mannen tar plutselig opp en kondom og setter den ned på bordet.

Dame Z sier "Hvorfor tok du den opp helt uten videre?"

Mann A "catch 22 sa du?, jeg ville bare ha tomme lommer"

Just no.

Huh? den skjønte jeg særs lite av :s

Og ja, jeg er mer beta enn jeg er alfa. working on it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, vanligste grunnen til å fikle med kondomer er vel fordi han håpet å få seg noe etterverdt og har et ønske om å forberede seg, men å gjøre det på restaurant tror jeg er rimelig fånyttes.

De var ikke på restaurant? :p De var hjemme hos Dame Z. Jeg skulle i grunn frem til det du sa med at han forventet å få seg noe, men ut i fra tankegangen til Imabro så ble kondomen tatt frem for fyren simpelthen ville tømme lommene sine.. :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...