Gå til innhold

Hva er det beste du ser på trening?


Bris

Anbefalte innlegg

Det er en jente i resepsjonen på sats Bislett. Hun er veldig søt og hyggelig! Tror hun heter Ragnhild.

Det er alltid hyggelig å komme på trening når hun er der!

Det mest imponerende var at hun kjente meg igjen og hilste på meg som alltid selv når jeg ikke hadde vært medlem av sats i over et år fordi jeg trente et annet sted.

Super service er bra! Hun er i hvertfall min favoritt Resepsjonist!

håper du har sagt det til henne - jeg tror du ville gjort dagen hennes isåfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste jeg ser på trening er folk som er dedikerte og gjør ting ordentlig. Det gjør meg glad, uten noen som helst grunn annet enn at det er inspirerende at folk har en passion for det de driver med. Dette gjelder uavhengig av om det er jenter som løfter 40kg i knebøy eller gutter som driver med 130kg støt - man kan fort se hvorvidt folk virkelig brenner for det de holder på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Blir sinnsykt glad når jeg ser jenter i styrkesalen som virkelig tørr å kjøre på. Ofte har de besentlig bedre teknikk enn guttene og en PLAN med det de gjør til forskjell fra oss curlz gutta. All heder og ære til jentene som tørr å trene styrke. Blir helt fasinert av ei som trener så å si hver gang jer er innom gymmet. Flott teknikk, trener hardt og har fått råbra resultater. Jeg begynner hvertfall å smile da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det beste og mest motiverende jeg ser på trening er mennesker med bevegelseshemminger som virkelig ser viktigheten av trening og som møter opp og virkelig står på uansett utgangspunkt. Har spesielt latt meg fascinere av en dame med høyere grad av Cerebral Parese som stiller opp på treningen sin hver bidige onsdag; 1 time med styrke i apparater og deretter 45 min med chairobics for kondisjonstrening. DET er viljestyrke og treningsglede det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så utrolig glad når jeg ser folk ta skikkelig i og trene HARDT - uansett hvor "lite" eller "mye" de tar. Det er ei jente på treningssenteret mitt jeg har snakket litt med. Hun er nå 19 år, og holdt på å dø av anoreksi da hun var 14. Nå har hun tatt steget og begynt å bygge muskler, og jeg har aldri sett noen stå mer på enn henne på trening. Hun tar "bare" stanga i knebøy, og hun nesten skriker på siste repetisjon fordi det er så tungt. Hun tar pull-ups med hjelpevekt som er sikkert 90% av hennes egen kroppsvekt, og hun drar seg selv opp og står på. Gjennom hele økta ser du at hun trener hardt, og hun er helt gjennomsvett og gåen i slutten, selv om dette er "lette" vekter for andre. Hun tar det som er tungt for henne, uten å bry seg om hva andre tar og hvor sterke andre er. Som hun sa selv "så lenge jeg trener hardt og jeg blir sterkere så er det det som betyr noe!". DET gjør meg glad, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kompisen min hadde meg seg onkelungen på 11år. Knalltøff jente, utstyrt fra topp til tå med med better bodies belte og treningshandsker. Full trøkk på trening. Kjørte tyngre og tynte seg mye mer enn de eldre damene som slasker rundt der :).

Før hun skulle ta skulderpress:

"onkel hvor mange skal jeg ta?"

"tel du spyyr"

"Tel eg SPYR, okeii :)"

Da satt 2 eldre damer der som så helt forskrekket ut, satt seff med 1kg manualer å lekte seg med bicepscurl mens de leste KK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Eldre folk som trener er alltid topp, men det er ekstra gøy med dem som ikke bare går på "senior-timene", men faktis trener i styrkesalen - eller går på zumba og andre timer. Er mange av dem på senteret mitt :)

*Å se at noen som egentlig er i ferd med å gi opp tar de siste repetisjonene fordi jeg får dem til å gjøre det

*Jenter som faktisk tar i og løfter tungt (for dem) OG har teknikken på plass

*Generelt alle med god teknikk....

*Folk som rydder bort etter seg!!!

*Alle som går utenfor sin egen komfortsone

*Alle som trener seriøst, men ikke tar seg selv så dønn seriøst.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...