Gå til innhold

Hva er det beste du ser på trening?


Bris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med inspirasjon fra lignende tråder her inne så spør jeg hvilke kjekke og positive ting ser du på trening?

I går så jeg ei jente på tredemølla, springende i høyt tempo mens hun tydelig mimet til musikken på ørene. Det var lite folk og hun trodde sikkert ingen så henne, men jeg smilte litt for meg selv da jeg så det. Hun koste seg tydeligvis :)

Ellers blir jeg generelt glad når jeg ser folk som smiler og svetter samtidig - that's why we're there!?

hahaha, vi trener på samme treningssenter (hvis du så dette på Havanna), og det er stor fare for at det var meg du så! :singing::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel D og tredemølle = win

OT: Jeg synes ofte det ser mer ubehagelig og smertefullt enn attraktivt ut med gigantiske dissepupper på mølla. Store pupper virker upraktisk i alle andre situasjoner enn når man skal anskaffe drinker og opomerksomhet fra (etter min mening) feil type menn. Tommel opp for små pupper! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jeg synes ofte det ser mer ubehagelig og smertefullt enn attraktivt ut med gigantiske dissepupper på mølla. Store pupper virker upraktisk i alle andre situasjoner enn når man skal anskaffe drinker og opomerksomhet fra (etter min mening) feil type menn. Tommel opp for små pupper! :D

Ser ikke det minste smertefullt ut i mine øyne. Feil type menn? DET finnes ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...