Jump to content
Arajntos

Ubehag ved belastning av triceps

Recommended Posts

Når jeg tar push ups eller dips får jeg den merkelige følelsen av at noe ved albuen ''ryker''. det er ikke vondt, bare ubehagelig. eneste måten jeg føler jeg kan beskrive det på er at det kjennes ut som en snor som ryker, etterfulgt av litt kribling hver gang jeg går ned i øvelsene og belaster muskelen. Opplevde idag det samme langs bicepsen ved en anne øvelse med vekter. har nå først i senere tid fått denne plagen og grubler meg grønn over hva det kan være! Som sagt så er dette ikke vondt, men ubehagelig/plagsomt. Noen anelse om hva dette kan være?

Setter pris på alle ideer, forslag og tanker rundt dette!

Fortsetter under...

Sliter med det samme, men kun på tricepsen. Vet ikke hva det er, men irriterende.. Må bite tenna litt ekstra sammen :D

Sliter med det samme, men kun på tricepsen. Vet ikke hva det er, men irriterende.. Må bite tenna litt ekstra sammen :D

jammen da er vi to! greit å vite at det er flere med det samme problemet :p

Hmm, merker du det rundt en "hevelse" rett over albueleddet, på skrå nedenfor størstedelen av triceps? I så fall har jeg litt ubehag der for tiden og.. :p

Jeg også har det sånn! Kjenner litt ut som om det er noe som ryker, og så kribler det litt. Kjenner det når jeg tar dips og det er skikkelig tungt. Men følelsen går over med en gang belastningen er over.

Samme her.. litt over/ ved siden av albuen.. Noen fagkyndige som vet hva det kommer av? jeg har vært redd for at det bokstavelig talt skal RYKE inni der:p

Annonse

Jeg også har det sånn! Kjenner litt ut som om det er noe som ryker, og så kribler det litt. Kjenner det når jeg tar dips og det er skikkelig tungt. Men følelsen går over med en gang belastningen er over.

Samme her.. litt over/ ved siden av albuen.. Noen fagkyndige som vet hva det kommer av? jeg har vært redd for at det bokstavelig talt skal RYKE inni der:p

Jaaa er akkurat sånn jeg også føler det! er redd for at hvis jeg fortsetter så ryker det :p