Gå til innhold

Treningseksperter barker sammen - Cornelis Elander og Martin Norum


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er greit at treneren har vært igjennom det før meg, aka er treneren stor har han/hun mest sannsynlig feilet og lykkes og vet hva som fungerer. Praksis = Kunnskap OG erfaringer. Et eksempel er jo så enkelt som "En A-student er nødvendigvis ikke mer egnet til en stilling enn en C- student :roflmao:

Jeg synes egentlig det må være greit at PTen ikke har de samme mål som meg og dermed ikke har vært gjennom akkurat det jeg vil/skal. Forskning og bakgrunnskunnskap any day over personlig anekdote/det funker for meg-greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]70991[/ATTACH]

Ikke til bygging nei. Da er det mange andre som kommer før han i køen

han var en meget god styrkeløfter før... hva vil du frem til?

dvs det han nå hovesaklig trener folk i....

De beste trenerene i dag, fler av de var også best i hva de selv drev med, og igjen det de trener folk i dag! Det vil ikke garantere en god trenerkarriere men sjangsen er stor for at de vil gjøre det godt etterpå, med trener kurs osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men en PERSONLIG TRENER som ikke ser ut som han løfter evt har ølmage klarer jeg ikke å ta seriøst uansett.. Do.you.even.lift? Cornelius virka some en douchebag også, styr unna disse to.

Så det er irrelevant hva PTen faktisk løfter i div øvelser, så lenge han ikke har svulmende biceps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han var en meget god styrkeløfter før... hva vil du frem til?

dvs det han nå hovesaklig trener folk i....

De beste trenerene i dag, fler av de var også best i hva de selv drev med, og igjen det de trener folk i dag! Det vil ikke garantere en god trenerkarriere men sjangsen er stor for at de vil gjøre det godt etterpå, med trener kurs osv osv

Han er nok mer kjent som coach en utøver. De aller fleste har vell hørt om Starting Strength ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du tror ikke bildet heter "mark" pga han dra mark da? Mulig han lagret det selv som det...

Men hvorfor poste bilde av Franco Colombu som svar til Mark Rippetoe?

Dessuten dukker det bildet opp om man googler bilder av mark rippetoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var en meget god styrkeløfter før... hva vil du frem til?

At man ikke skal dømme kompetanse etter utseende.

*bilde*

Feil fyr men skjønner hva du skulle frem til, Rippetoe var absolutt en bra trent plugg før. Så hva mener du, har han fått mer eller mindre kompetanse nå som han har latt kroppen forfalle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men en PERSONLIG TRENER som ikke ser ut som han løfter evt har ølmage klarer jeg ikke å ta seriøst uansett.. Do.you.even.lift? Cornelius virka some en douchebag også, styr unna disse to.

Du ville heller ikke hatt PT timer med denne karen?

image015.png

0.jpglouie_indianclubs.jpg

charles-poliquin-siljemariela.jpg

mike_robertson.jpg

? (dave tate, louie simmons, charles poliquin, mike robertson)

De kunne alle revolusjonert treningsbiten av livet ditt..

Det blir for tåpelig å dømme noen basert på utseende. Martin Norum, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...