Gå til innhold

Armbånd for å måle forbrenning - where to get?


Sven David

Anbefalte innlegg

Tusen takk Tiwas! Tror jeg har lest gjennom artikkelen 100 ganger nå, blir bare enda mer gira! Dette virker gøy, selv for en teknologisk idiot som meg sjæl. Lite spørsmål til: betalte du MVA og tollavgift på armbåndet + det 6 måneder lange abonnementet, eller er det kun verdien av selve armbåndet som legges til grunn?

Pakken de satte opp har bare 1 mnd abo - nettop for å holde verdien nede. Når du spør om man betalte toll og mva, så spør du jo egentlig om jeg har lyst til å innrømme det åpent OM jeg hadde smuglet og har lyst på forelegg ;)

Mitt ble sendt vanlig gjennom posten, så jeg betalte det jeg skulle. Du kan jo forsøke å sette som merknad at du gjerne vil ha det sendt som gave og håpe at det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakken de satte opp har bare 1 mnd abo - nettop for å holde verdien nede. Når du spør om man betalte toll og mva, så spør du jo egentlig om jeg har lyst til å innrømme det åpent OM jeg hadde smuglet og har lyst på forelegg ;)

Mitt ble sendt vanlig gjennom posten, så jeg betalte det jeg skulle. Du kan jo forsøke å sette som merknad at du gjerne vil ha det sendt som gave og håpe at det går. :)

Men satte du som merknad at du kun ønsket 1 måneds abo? Kunne også tenkt meg det, og heller forlenge abonementet fra måned til måned, men finner ikke det som et tilgjengelig tilbud/pakke på siden deres der.

Takk for hjelp forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men satte du som merknad at du kun ønsket 1 måneds abo? Kunne også tenkt meg det, og heller forlenge abonementet fra måned til måned, men finner ikke det som et tilgjengelig tilbud/pakke på siden deres der.

Takk for hjelp forresten :)

De gjør det om til måler+1 mnd manuelt når rabattkoden legges inn. De regnet ikke med å få så stort antall bestillinger, så de gjorde ingen endringer i selve systemet.

Rabbatkoden fungerer enda. Leveransen tar latterlig lang tid :(

Det var rart - de har vært veldig raske ovenfor andre jeg har hørt fra, men kanskje de har mye å gjøre akkurat nå? Det er en manuell jobb før den sendes videre til shipping, så om han som tar den biten er overarbeidet blir det kanskje forskjøvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det om til måler+1 mnd manuelt når rabattkoden legges inn. De regnet ikke med å få så stort antall bestillinger, så de gjorde ingen endringer i selve systemet.

Det var rart - de har vært veldig raske ovenfor andre jeg har hørt fra, men kanskje de har mye å gjøre akkurat nå? Det er en manuell jobb før den sendes videre til shipping, så om han som tar den biten er overarbeidet blir det kanskje forskjøvet...

de var tomme på lageret og måtte bestille fra Usa, men sa de skulle kontakte meg sist uke for å bekrefte at de hadde sent. Har enda ikke fått noe bekreftelse eller svar på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men satte du som merknad at du kun ønsket 1 måneds abo? Kunne også tenkt meg det, og heller forlenge abonementet fra måned til måned, men finner ikke det som et tilgjengelig tilbud/pakke på siden deres der.

Takk for hjelp forresten :)

Annonsen for device + 1mnd abonement står til venstre når du går inn på nettsia http://www.kiperformance.co.uk/default.aspx ;)

Rabbatkoden fungerer enda. Leveransen tar latterlig lang tid :(

Har du fått mail med spm om å bekrefte adressa di? Eg fikk mitt på 4-5dager på ordinær frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de var tomme på lageret og måtte bestille fra Usa, men sa de skulle kontakte meg sist uke for å bekrefte at de hadde sent. Har enda ikke fått noe bekreftelse eller svar på mail.

Såg ikkje at du hadde skrevet meire før eg sendte.

Eg maila m Ki på torsdag pga reklamasjon/erstatningsvare og da venta dei fortsatt på ny forsendelse m armbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de var tomme på lageret og måtte bestille fra Usa, men sa de skulle kontakte meg sist uke for å bekrefte at de hadde sent. Har enda ikke fått noe bekreftelse eller svar på mail.

Ok - det er jo litt annet :)

Annonsen for device + 1mnd abonement står til venstre når du går inn på nettsia http://www.kiperformance.co.uk/default.aspx ;)

Har du fått mail med spm om å bekrefte adressa di? Eg fikk mitt på 4-5dager på ordinær frakt.

Det er uansett ikke "det tilbudet" du får om du skriver inn bestillingskoden. Uansett hva du bestiller skal det komme et armbånd med en måneds abo. Tommy og jeg diskuterte det litt frem og tilbake og ble enige om at det var lurt med 1 mnd på grunn av toll og tull :)

Det med at det tar tid nå er nok gutta i statene som somler. Det pleier å gå raskere å få ting sendt fra Hong Kong med gratis frakt enn med sporing fra USA. Det er i hvert fall min erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - det er jo litt annet :)

Det er uansett ikke "det tilbudet" du får om du skriver inn bestillingskoden. Uansett hva du bestiller skal det komme et armbånd med en måneds abo. Tommy og jeg diskuterte det litt frem og tilbake og ble enige om at det var lurt med 1 mnd på grunn av toll og tull :)

Det med at det tar tid nå er nok gutta i statene som somler. Det pleier å gå raskere å få ting sendt fra Hong Kong med gratis frakt enn med sporing fra USA. Det er i hvert fall min erfaring ;)

Eneste som er tregere en post fra Usa er post fra norge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som er tregere en post fra Usa er post fra norge;)

haha - der er du inne på noe! Posten her i Norge er jo helt på trynet...Fikk en pakke fra Asia og når den endelig kom frem havnet den på Høvik. På Centra. Fordi den ikke kunne leveres i postkassen siden det ble sendt rekommandert kunne de legge den på en butikk. Men ikke nok med det...jeg bor i ASKER. Og selv om de pleier å sende post i butikk til den butikken her i Asker som ligger helt i motsatt ende av Asker, så ble jeg overrasket over at de denne gangen valgte å sende til Bærum. Litt vanskelig å forstå siden jeg ser postkontoret i Asker fra kjøkkenvinduet mitt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...