Gå til innhold

Armbånd for å måle forbrenning - where to get?


Sven David

Anbefalte innlegg

Er du fortsatt fornøyd med denne? Skjønner ved å google litt at det er stor frustrasjon hos kundene at ikke Core 2 har kommet enda, du som er i kontakt med de vet kanskje om de har satt noen ny release dato?o_O

Kjøpte du Link eller Core? Hvor langt abo var inkludert i den prisen?

Jeg er kjempefornøyd med den - spesielt hvor nøyaktig den viser seg å være. Core 2 har ikke fått noen dato enda, og så vidt jeg vet har ikke Link blitt sluppet i Europa.

Jeg kjøpte med 6 måneder, men har fått en rabattkode for Core+1 mnd abo til £121.99 - det er inklusive frakt på £15.

Om noen her er interessert før jeg skriver artikkelen kan de sende meg en melding, så får dere rabattkoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med den - spesielt hvor nøyaktig den viser seg å være. Core 2 har ikke fått noen dato enda, og så vidt jeg vet har ikke Link blitt sluppet i Europa.

Jeg kjøpte med 6 måneder, men har fått en rabattkode for Core+1 mnd abo til £121.99 - det er inklusive frakt på £15.

Om noen her er interessert før jeg skriver artikkelen kan de sende meg en melding, så får dere rabattkoden.

Hvor bestiller du fra da? Det er dobbel pris sammenliknet med Amazon...? Er det noe de ikke forteller meg? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de ikke fortalte meg var at de ikke sender til Norge, ihvertfall ikke til min adresse... Hmm, ok...:cry:

Nei, de sender ikke til Europa i det hele tatt. Du kan sikkert bruke JetCarrier eller noe...men jeg synes de hadde veldig lite vennlig kundeservice fra BodyMedia, og fra UK har jeg vært kjempefornøyd. Ellers vil jeg tro du senere vil slite med å kjøpe abo siden det er linket til enheten så vidt jeg kan forstå. Da må du hele tiden bruke en amerikansk adresse for slike kjøp...og da spørs det om det er verdt det. Husk også å trekke fra £15 for frakten, så prisen blir vel ca tusenlappen fra UK og de virket veldig greie å ha med å gjøre når det gjalt hvordan man ville at pakken skulle håndteres o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de sender ikke til Europa i det hele tatt. Du kan sikkert bruke JetCarrier eller noe...men jeg synes de hadde veldig lite vennlig kundeservice fra BodyMedia, og fra UK har jeg vært kjempefornøyd. Ellers vil jeg tro du senere vil slite med å kjøpe abo siden det er linket til enheten så vidt jeg kan forstå. Da må du hele tiden bruke en amerikansk adresse for slike kjøp...og da spørs det om det er verdt det. Husk også å trekke fra £15 for frakten, så prisen blir vel ca tusenlappen fra UK og de virket veldig greie å ha med å gjøre når det gjalt hvordan man ville at pakken skulle håndteres o.l.

Så ikke denne meldingen før jeg hadde funnet og bestilt en på Ebay, hmm, får håpe du tar feil mtp kjøp av abo... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke denne meldingen før jeg hadde funnet og bestilt en på Ebay, hmm, får håpe du tar feil mtp kjøp av abo... :(

Lykke til! Jeg fikk i hvert fall den beskjeden av BodyMedia siden jeg egentlig hadde ordnet med å bestille med levering til en venn i California. Levering av dingsen måtte være til USA, adressen den ble registrert på måtte være der og kredittkortet måtte også...Ellers hadde jeg hatt den for lenge siden, men vi får håpe de har lempet på kravene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg fikk i hvert fall den beskjeden av BodyMedia siden jeg egentlig hadde ordnet med å bestille med levering til en venn i California. Levering av dingsen måtte være til USA, adressen den ble registrert på måtte være der og kredittkortet måtte også...Ellers hadde jeg hatt den for lenge siden, men vi får håpe de har lempet på kravene :)

Hvor er det du bestiller abo fra? Hva heter programmet du bruker? Hmm....kjipern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk bestilt derfra selv om du bor i Norge? Hvilken pris er det du betaler for abo pr mnd da? Får jo bestilt bare abo der også.. http://www.kiperformance.co.uk/category/Subscriptions/19 Da kan jeg jo gjøre det da... :unsure:

Ja, det er der jeg kjøpte hele saken fra og som jeg ga pris på ink 1 måned lengre opp. Du må nesten kontakte dem for å sjekke om du kan kjøpe abo gjennom dem, men hvordan det da lenkes opp til enheten din og hvorvidt de selger til en som ikke er rebranded vet jeg jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er der jeg kjøpte hele saken fra og som jeg ga pris på ink 1 måned lengre opp. Du må nesten kontakte dem for å sjekke om du kan kjøpe abo gjennom dem, men hvordan det da lenkes opp til enheten din og hvorvidt de selger til en som ikke er rebranded vet jeg jo ikke...

Har sendt de en forespørsel...

Prøvde forresten å søke opp appen på Appstore men den ligger ikke der...? Ikkje bra... o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt de en forespørsel...

Prøvde forresten å søke opp appen på Appstore men den ligger ikke der...? Ikkje bra... o_O

Nei, Ki Performance jobber med saken. Jeg flagget det for dem for et par uker siden. App-en er uansett ikke noer verdt om man ikke har Link eller Core2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg enda et steg nærmere å få skrevet testen. Polar ble flaky og sendte ikke prøvemodell som lovet, men Run AS har sendt meg en Mio Alpha (http://www.mioglobal.com/Default.aspx) som jeg skal få prøve en stund. ENDELIG en god (håper jeg) løsning for å måle puls uten en såkalt bryststropp som driver og sklir ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Da er jeg enda et steg nærmere å få skrevet testen. Polar ble flaky og sendte ikke prøvemodell som lovet, men Run AS har sendt meg en Mio Alpha (http://www.mioglobal.com/Default.aspx) som jeg skal få prøve en stund. ENDELIG en god (håper jeg) løsning for å måle puls uten en såkalt bryststropp som driver og sklir ned :D

Hei, hvordan fungerte Mio Alpha? :)

Går fortsatt og venter på den jæ... BodyMedia CORE....tror ikke jeg bestiller noe særlig flere ting fra eBay gitt...:huh: Fortsatt fornøyd med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan fungerte Mio Alpha? :)

Går fortsatt og venter på den jæ... BodyMedia CORE....tror ikke jeg bestiller noe særlig flere ting fra eBay gitt...:huh: Fortsatt fornøyd med din?

Jeg er veldig fornøyd med eBay, men ha - kan ofte ta langt tid siden de forsøker å holde prisen nede ved å velge billig frakt. Ofte lønner det seg å kjøpe med dyrere frakt og lavere varepris ;)

Jeg er strålende fornøyd med min - men har en liten pause fra den nå etter ca 6 uker i ett strekk :)

Uhm...da kan du like gjerne kjøpe en skritteller på Clas Ohlson. Personlig ser jeg ikke på den der som et alternativ mer enn en en nesehårtrimmer i stedet for gressklipper :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med eBay, men ha - kan ofte ta langt tid siden de forsøker å holde prisen nede ved å velge billig frakt. Ofte lønner det seg å kjøpe med dyrere frakt og lavere varepris ;)

Jeg er strålende fornøyd med min - men har en liten pause fra den nå etter ca 6 uker i ett strekk :)

Hehe...gjett hva jeg akkurat var og hentet på Kiwi(elsker post i butikk)?? (y):D Lå hentemelding i postkassa idag gitt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...