Gå til innhold

Jenter! Hva slags truser trener dere i? (Ja, seriøst. :p )


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

String:) Jeg har kraftige lår også så sånn bokser/hipster funker ikke i det hele tatt her uansett,blir som en kort hotpant til slutt som ruller opp som du nevner:dry:. Det jeg derimot har god erfaring med er sånne litt mindre hotpantstyper i blonder(faktisk) hos nille:cool:. De er faktisk utrolig gode å gå med uansett hva man gjør,jeg bruker de ofte når jeg trener så er de billige med to stk eller noe i pakken:). Men tror faktisk at string bare er like greit for de fleste altså...tror ikke du er den eneste som opplever å bli våt :joyful:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

String:) Jeg har kraftige lår også så sånn bokser/hipster funker ikke i det hele tatt her uansett,blir som en kort hotpant til slutt som ruller opp som du nevner:dry:. Det jeg derimot har god erfaring med er sånne litt mindre hotpantstyper i blonder(faktisk) hos nille:cool:. De er faktisk utrolig gode å gå med uansett hva man gjør,jeg bruker de ofte når jeg trener så er de billige med to stk eller noe i pakken:). Men tror faktisk at string bare er like greit for de fleste altså...tror ikke du er den eneste som opplever å bli våt :joyful:.

På nille? o_O Trodde de bare solgte nips på nille jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Selv trener jeg aldri i string, aldri prøvd noe mer ubehagelig, og jeg skulle innimellom ønske at det var flere på trening som brukte noe anna enn stringtruser...

F.eks i det jeg sitter og tøyer, så er det et kvinnfolk forann meg, som gjør en øvelse midt i synsfeltet mitt som gjør det umulig å ikke se bakparten på henne, og hva ser man da? Jo, bortimot hele rumpa, for dette kvinnemennesket bruker både en meget gjennomsiktig treningstights og en minimal string som ikke synes, vips, too much info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye Pierre Robert sport hipstere, løøøøv it! De brukes under 2xu tightsa, no prob for meg iallefall ;)

Ellers når jeg sykler går jeg kommando og på fjellturer enten kommando i stilongs/superundertøy av tettsittende kvalitet og på varme sommerdager damebokser fra Helly Hansen eller Kari Traa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT ÆRLIG: jeg foretrekker kommando!!!! :whistle:

Tror det kan skyldes min bakgrunn som syklist, for jeg lover dere at dersom dere skulle dra sykkelshortsen av en "ekte" syklist (=ikke en jeg-sykler-på-tyngst-mulig-gir-og-alltid-med-gul-jakke-syklist) så vil dere ikke finne noe annet en hud under der.

så siden jeg er ærligheten selv: kommando ved løping og sykling. Og som regel string ved styrketrening (fordi jeg innbiller meg at sømmene i tighsten skal sprekke og da vil jeg ikke stå der helt naken :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...