Gå til innhold

Personlig trener med AE på Bali


Oddveig Andersen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har har tatt utdannelsen min på Bali igjennom Active Education. Jeg vil annbefale de på sterkeste. De har dyktige forelesere med stor faglig kompetanse. AE holder til i området Sanur som er er rolig og fint sted med helt ok muligheter. Ca 15-20 min med taxi (utrolig billig..) inn til Kuta som er den store shoppe/feste byen med alle mulige butikker og utesteder. Gode sufe og SUP mulighet der nede både rundt Kuta og Sanur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har har tatt utdannelsen min på Bali igjennom Active Education. Jeg vil annbefale de på sterkeste. De har dyktige forelesere med stor faglig kompetanse. AE holder til i området Sanur som er er rolig og fint sted med helt ok muligheter. Ca 15-20 min med taxi (utrolig billig..) inn til Kuta som er den store shoppe/feste byen med alle mulige butikker og utesteder. Gode sufe og SUP mulighet der nede både rundt Kuta og Sanur :)

Hei og tusen takk for svar :)

Tror jeg har falt på at d blir Bali med AE! Og d hjelper jo med så positiv omtale av studiet :) Tenker å kombinere det med min ernæringsfysiolog utdanning som jeg er ferdig med November 2013! Så da søker jeg PT våren 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...