Gå til innhold

Youtube motivasjons tråden


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Binyran mine reagerte på freerunninga i den filmsnutten! Adrenaliiiin.

Det er jenta si det ;)!

Forresten.. Her er Lars Christian, han er Norsk og Upcoming Freerunner, trent en del med han i sommer. Virkelig inspirerende å være rundt ham, nesten så det er en ære av å ha sett hvordan han har utviklet seg fra første gang jeg møtte ham.

Spread

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jenta si det ;)!

Forresten.. Her er Lars Christian, han er Norsk og Upcoming Freerunner, trent en del med han i sommer. Virkelig inspirerende å være rundt ham, nesten så det er en ære av å ha sett hvordan han har utviklet seg fra første gang jeg møtte ham.

Spread

Det er en fantastisk sport! Inspirerende, å utrolig gøy å se på. Som gammel turner må jeg si at det er ikke gunstig å se slike klipp før leggetid! Kreativitet etter slaget tolv erklærer jeg herved som en lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fantastisk sport! Inspirerende, å utrolig gøy å se på. Som gammel turner må jeg si at det er ikke gunstig å se slike klipp før leggetid! Kreativitet etter slaget tolv erklærer jeg herved som en lidelse.

Jeg vet! Hadde du bodd i Oslo hadde jeg krevd natt-økt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Hadde du bodd i Oslo hadde jeg krevd natt-økt!

Gravitasjonen skulle fått kjørt seg med andre ord. Ja, det er ikke alle som er like operative når natten setter inn! Setter pris på kravet, en god tanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt insane, jeg husker første gang jeg så Damien Walters jeg ble mindblown. Han klarer det den dag i dag. Han er ORGINAL. Det er nesten som han finner opp nye bevegelser, hvertfall nye måter å bruke dem på. Han er et unikum utne like. Nå fikk jeg lyst til å drite i vekter.

Utgangspunktet hans er jo perfekt da. Olympisk turner for Storbritannia. - Når det gjelder videoer synes jeg det er kjempestor motivasjonsboost å se videoer fra folka her samt før/etter bilder (motivasjon i det lange løp) Youtube blir bruke når jeg har dårlige dager og rompa sitter fast i sofaen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...