Jump to content
Tessa

iHerb-tråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bestilte noen varer på iherb som ble sendt tilbake, noen som kan fortelle meg hvilken/hvilke som blir ansett som legemiddel?

Bestilte:

Now Foods, Beta Carotene, 25,000 IU, 250 Softgels

Now Foods, L-Arginine, 500 mg, 250 Capsules

Now Foods, Magnesium Citrate, 100% Pure Powder, 8 oz (227 g)

Takk for hjelp :)

L-Arginine. Er vel i en slags gråsone. Vet man uten problem kan bestille de fleste aminosyrer uten at det blir stoppet om man bestiller fra Europa. Men fra USA er det plutselig kvasi-ulovlig. Idiotisk.

Jeg bruker å dele bestillingene opp, gjerne to og to produkter. - Og jeg passer på at de tingene som kan bli stoppet er i samme pakke. Forøvrig tullete at de ikke kan destruere det man ikke får for så og sende deg det som er "legit"...

L-Arginine. Er vel i en slags gråsone. Vet man uten problem kan bestille de fleste aminosyrer uten at det blir stoppet om man bestiller fra Europa. Men fra USA er det plutselig kvasi-ulovlig. Idiotisk.

Det er jo bare utrolig merkelig om de stopper det siden det selges i norske helsekostbutikker, vel?

Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each - iHerb.com

Helgefavoritten :D

Ellers er det dressinger og diverse fra WALDEN FARMS som blir kjøpt (kalorifritt) Walden Farms - iHerb.com

Og såklart et klar Atkins barer...

Anbefaler også Chocolite proteinpulver!!! Search - chocolite - iHerb.com

Og Krydder (for eksempel tacokrydder) uten sukker og div er også til en rimelig penge..

Eller - jo, jeg har brukt vaniljen til vaniljesaus til funlight-gelè :)

Eggehvitte + vaniljeprotein + skummetmelk.

... Så smart!

Stivpisker du eggehviten først?

- beklager of-topic, men dette var så spennende at jeg bare måtte o.0

Dear iHerb Customer,

The product you are interested in purchasing, HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Cookies N Cream, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each, has been discontinued by the manufacturer, or is no longer carried by iHerb.

Dafuuuk? :cautious:

Annonse

Dear iHerb Customer,

The product you are interested in purchasing, HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Cookies N Cream, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each, has been discontinued by the manufacturer, or is no longer carried by iHerb.

Dafuuuk? :cautious:

Har funnet ut at de har sluttet med omtrent alle sjokolader i sommersesongen, ut september, siden det er så varmt at sjokoen kan bli ødelagt i posten. Så i høst ser det ut som om de tar alt inn igjen :-) :-) :-)

De er kjempegode Ida Dahl

Håper at de får de igjen etter hvert!!!

Skulle jo bestille nå fordi jeg har hørt så mye bra om dem. Bah!

...godt de har så forbanna mye annet godt man kan bruke pengene på ^^ ,

Har funnet ut at de har sluttet med omtrent alle sjokolader i sommersesongen, ut september, siden det er så varmt at sjokoen kan bli ødelagt i posten. Så i høst ser det ut som om de tar alt inn igjen :) :) :)

Så bra at det bare er midlertidig da! :) Blir jo littt "bekymret" når mailboksen fylles opp av meldinger om at den ene etter den andre av mine favorittbarer og sjokolader er discontinued, haha :p

...

Eller - jo, jeg har brukt vaniljen til vaniljesaus til funlight-gelè :)

Eggehvitte + vaniljeprotein + skummetmelk.

Hva er forholdene her? Har lyst til å prøve ettersom jeg ALDRI finner den magre vaniljesausen som finnes :mad: