Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 2,5k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Anbefaler alle å velge DHL-ekspress(om pengene strekker til), raske og effektive, og om du ikke er hjemme gjemmer de pakken din et sted i hagen og får deg til å gå på skattejakt(min DHL-mann gjør ihve

Klikk på bildene for link til produktet

Er i USA om dag, The homeland of iherb. Heeerlig å kunne bestille en pakke på 300$, som kommer etter to dager, med fri frakt, og ingen begrensninger på hva man kan bestille :-D

Postede bilder

Bruk en gammel JIF flaske og tilsett den oljen du måtte ønske?

De fordeler vel ganske bra!

Ikke noe hever smaken mer enn litt husholdningskjemikalier - fløte kan bare gjemme seg :p

Tror jeg heller hadde gått for noe fra biltema eller ikea da, altså ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe hever smaken mer enn litt husholdningskjemikalier - fløte kan bare gjemme seg :p

Tror jeg heller hadde gått for noe fra biltema eller ikea da, altså ;)

:roflmao: Derfor håpet hjeg kunne handlet den med kokosfett fra Iherb, som ikke lot seg gjøre :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:roflmao: Derfor håpet hjeg kunne handlet den med kokosfett fra Iherb, som ikke lot seg gjøre :(

Men...kokosfett blir solid ved ganske høye temperaturer - hvordan skal du få den til å spraye uten å varme flasken? Om du får den flytende vil jeg tro en vanlig sprayflaske vil fungere fint, men...ja...

Har du prøvd å bruke vann i stedet for olje?

EDIT: Jeg vet alle elsker meg, men nå blir det vel satt opp alter for meg i de tusen hjem... http://www.pamcookingspray.com/non-stick-spray-products/coconut-oil-spray/

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Men...kokosfett blir solid ved ganske høye temperaturer - hvordan skal du få den til å spraye uten å varme flasken? Om du får den flytende vil jeg tro en vanlig sprayflaske vil fungere fint, men...ja...

Har du prøvd å bruke vann i stedet for olje?

EDIT: Jeg vet alle elsker meg, men nå blir det vel satt opp alter for meg i de tusen hjem... http://www.pamcookingspray.com/non-stick-spray-products/coconut-oil-spray/

Eller ikke spray men boks mener jeg da ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

• 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...