Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Sist tok det over tre uker for to pakker jeg bestilte med billigste fraktmulighet... Men alle andre bestillinger har tatt en ukes tid :-) Jeg prøvde DHL ved forrige bestilling, og det tok to dager før de kom på døra. Anbefales hvis man ikke kan vente!

Når det gjelder ekstra kostnader eller toll har jeg aldri opplevd å måtte betale mer selv om pakken har blitt sjekket i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp mottatt min første pakke fra iHerb. Gikk utrolig kjapt jo, mye raskere enn forventet! :D MEN, utenpå pakken er det et klistremerke med teksten:

"Direkte utkjøring av ufortollet gods. DHL Express har tillatelse fra Toll- og avgiftsmyndighetene til å levere ut din forsendelse direkte etter ankomst i Norge, men:

Varene du nå har mottatt er ufortollet. Varene må derfor ligge urørt i sin ytre emballasje inntil tollekspedisjon er foretatt.

Tollekspedisjon vil bli foretatt av DHL Express."

Vil dette si at jeg ikke bør åpne pakken før varene har blitt fortollet? Men jeg har jo allerede mottatt pakken, så da må vel alt være i orden? Og hvor lang tid vil det ta før DHL Express får gjennomført tollekspedisjon?

Er totalt forvirret nå jeg... :confused:

Dette kom det på min også! Jeg åpnet den med en gang, og har ikke hørt noe fra DHL (fikk pakken for over en uke siden).

Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chocolove, Almonds & Sea Salt in Dark Chocolade.....discontinued?!?! :(

Nå ble jeg nedtrykt...er jo en av mine iherb favoritter. Jaja, livet får bare gå videre, det er nok av sjokolade i havet :p:D

WTFWTFWTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:cry::hungover::facepalm:x100000000000000000000000!!!!!!!!!!!!!!

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ann!! Chocolove er jo en av Iherbs absolutte bestselgere!!

Chocolove.com sender ikke til Norge, så hva i ¤/&%( skal jeg gjøre?????

(godt at jeg ikke har større problemer asså....;))

Og som om ikke det er nok har de også sluttet med så godt som ALLE de andre sjokoladene!!!!!!! Dette er ganske krise :eek: Men som du sier, godt vi ikke har større problemer, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...