Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter på mine tre første pakker herfra. Var ikke klar over dette med at legemidler som man også får kjøpt i norge kan bli stoppet i tollen. Får håpe mitt går igjennom, er bare omega3 jeg har bestilt av slike ting :cautious::p

Omega3 går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt disse produktene fra iherb.com:

- Organic Best of Greens

- Rice Bran Solubles

- Spirulina Powder

- Just barley

- Green Kamut

- Bio fruit

En teskje av hver blandes med ønsket mengde eple eller appelsinjuice hver morgen og kveld. Smaken er riktignok ikke så god, men du får alt du trenger av mineraler og vitaminer! Anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har lyst til å prøve kreatin for morro skyld, ser på Now Foods, Sports, Creatine Monohydrate, 120 Capsules - iHerb.com og Life Extension, Creatine Capsules, 120 Veggie Caps - iHerb.com noen forslag om hvilken jeg burde velge? :)

Ikke kjøpt kapsler. Bortkasta penger. Serving size er 6 kapsler. Som er 4.5 g. Det vil si at du må stå å svelge 6 piller. Hver dag. Som en som har måttet ta en del piller i perioder, så er ikke det noe du har lyst til. I tillegg er det bare 120 piller, eller, kapsler må det vel være, siden de ikke er solide:P, anywho, det går fort tomt med bare 120 per boks. Kjøp av denne typen Creapure Kreatin - Billig Kreatin, men best mener vi! fra en vilkårlig norsk nettbutikk. De fleste burde ha den. Varer typ 6 måneder ell no. Tar en scoop, heller i litt vann, svelger. En gang om dagen. Mye enklere. 6 kapsler om dagen blir du fort lei asså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøpt kapsler. Bortkasta penger. Serving size er 6 kapsler. Som er 4.5 g. Det vil si at du må stå å svelge 6 piller. Hver dag. Som en som har måttet ta en del piller i perioder, så er ikke det noe du har lyst til. I tillegg er det bare 120 piller, eller, kapsler må det vel være, siden de ikke er solide:P, anywho, det går fort tomt med bare 120 per boks. Kjøp av denne typen Creapure Kreatin - Billig Kreatin, men best mener vi! fra en vilkårlig norsk nettbutikk. De fleste burde ha den. Varer typ 6 måneder ell no. Tar en scoop, heller i litt vann, svelger. En gang om dagen. Mye enklere. 6 kapsler om dagen blir du fort lei asså ;)

Men sånt smaker så sykt dritt :( chocorite proteinpulveret som omtales som "gourmet" er helt forferdelig og får meg til å brekke meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånt smaker så sykt dritt :( chocorite proteinpulveret som omtales som "gourmet" er helt forferdelig og får meg til å brekke meg :(

Det smaker ingenting? Knaser litt i tenna bare? :p Nå tok jeg faktisk å regna litt på det, og det er faktisk ikke så mye dyrere. I underkant av 70 kr bare. Så om du er keen på å svelge kapsler dagen lang, så go for it. Har regna på now foods sin kreatin, siden jeg kjenner merket. Den andre var litt rar, siden den hadde serving size på 1g. Vamlig pleier å være rundt 5(now foods hadde 4.5), men på den positive siden spesifiserte de creapure kreatin, som er best! :) Ville uansett valgt pulverform:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere som får vite det, tipse oss andre om at det er rabatter å hente på shipping eller ekstra rabatt på bestillinger når de har det? Som de hadde i mai? Veldig kjekt for oss som har et par greier til rett over NOK 200 på ønskelista.

(Eller må jeg bare melde meg på mottak av nyhetsbrev?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...