Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, noen som har opplevd å vente på pakken sin siden februar?

Jeg har sendt iHerb tre mail nå hvor de sier det samme og beklager ventetiden.. Den har blitt sendt for lenge siden, så regner vel med at den er helt på avveie eller at den har kommet frem til feil person. :( Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M

Hei, noen som har opplevd å vente på pakken sin siden februar?

Jeg har sendt iHerb tre mail nå hvor de sier det samme og beklager ventetiden.. Den har blitt sendt for lenge siden, så regner vel med at den er helt på avveie eller at den har kommet frem til feil person. :( Noen som har opplevd det samme?

Mye sannsynlig at den har blitt stoppet i tollen, men om du har ventet siden februar er det litt overdrevet lang tid.. Du har heller ikke mottatt noe beskjed fra tollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ny Iherb-kunde. Er det slik at folk bestiller mange små pakker (under tollgrensa) med 4$ fraktalternativet ?

Det stemmer nok for de fleste ja. Kan være en liten "utfordring" av og til, å kombinere ting for få mest ut av pakken. Dvs, så mange varer som mulig av de man ønsker, og samtidig ligge under 200 NOK og under 1814 gram for å få den billigste frakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt 100 ganger i tråden allerede (men jeg gidder ikke lete): Ved bruk av 4$ fraktalternativet, hvor lang leveringstid er det ca før pakken vil havne i Bergen ? (med tollstopp og alt)

Og om noen vet, hvor lang tid bruker de dyre expressalternativene på å nå Norge/Bergen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt 100 ganger i tråden allerede (men jeg gidder ikke lete): Ved bruk av 4$ fraktalternativet, hvor lang leveringstid er det ca før pakken vil havne i Bergen ? (med tollstopp og alt)

Og om noen vet, hvor lang tid bruker de dyre expressalternativene på å nå Norge/Bergen ? :)

Har opplevd alt fra under 2 uker til en måned med frakten til 4dollar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av mine 33 (*kremt* :blush:) bestillinger fra Iherb, har jeg aldri ventet lengre enn 1-2 uker. Kanskje jeg har vært uvanlig heldig, men jeg er generelt veldig fornøyd med Iherb og kundeservicen. En gang har det hendt at en flaske var knust under frakt. Da jeg kontaktet kundeservice ble pengene refundert umiddelbart, uten noen spørsmål eller vanskeligheter:)

Edit: bruker alltid billigste fraktalternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av mine 33 (*kremt* :blush:) bestillinger fra Iherb, har jeg aldri ventet lengre enn 1-2 uker. Kanskje jeg har vært uvanlig heldig, men jeg er generelt veldig fornøyd med Iherb og kundeservicen. En gang har det hendt at en flaske var knust under frakt. Da jeg kontaktet kundeservice ble pengene refundert umiddelbart, uten noen spørsmål eller vanskeligheter:)

Edit: bruker alltid billigste fraktalternativ

Høres bra ut :D Takk for godt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som du kan anbefale? Altså noe som var spesiellt bra?

Jeg har et fast soyaprotein jeg bruker til baking, det er fantastisk, setter ingen smak og fungerer som mel. Iso-rich soy heter det.

Ble veldig positivt overraska over Yaconsirup, brukte den i proteinbarer og de smakte fantastisk!

Også er Bobs Red Mill fantastisk på melsorter, de har alt og alt er av bra kvalitet =)

Skal skrive om jeg kommer på mer i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et fast soyaprotein jeg bruker til baking, det er fantastisk, setter ingen smak og fungerer som mel. Iso-rich soy heter det.

Nå ble jeg nysgjerrig på soyaproteinet - det fungerer litt som mel? Kanskje det må prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det før man får pakken når den er under importbehandling og midlertidig lagret?

Jeg har underskrevet på arket jeg fikk fra posten, og nå har det gått 10 dager. Den er fortsatt under importbehandling.

Eller er det slik at den blir sendt tilbake?

Hadde 4 produkter, en av dem var et legemiddel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så utrolig kjipt altså!! :wtf:

Samme her. Pakken ble sendt 5. april, men har fortsatt ikke kommet :/ Flere som har opplevd lignende?

Tar som regel 1-2 uker, men kan fort ta litt lengre tid hvis de holder pakken lenge på et postkontor i usa.. det er ganske mange stedet pakkene skal innom:P Men de kommer nok fort hvis dere har ventet så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som begynte å researche nootropics for et par måneder tilbake, og jeg har vel blitt litt smittet for å si det sånn. Tar man de riktige tingene sammen så kan det jo faktisk ha en enormt positiv effekt på alt fra syn og hukommelse til humør.

Fikk nettopp min første forsendelse fra iHerb, og det tok et par uker. - Heldigvis har kompisen min fortsatt sin intense research, og nå har han funnet en ny side (jeg ikke husker navnet på i farta) hvor man kan bestille stort sett det samme som på iHerb, bare i pulver, vanvittig billig.

post-6421-1444093886671_thumb.jpg

Edit: Disse tre produktene ble 180 kroner. Overkommelig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...