Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se også IHerb Helseprodukter Via Norske Søkeord, Totaloversikt+Rabatt = ISpar: (norsk Iherbguide) også, under dollarkurs i menyvalget, der er det alltid oppdatert hva du kan handle før frakt :)

Unnskyld, men den grenser der er i mine øyne litt for lav. :p Er jo et "sikkerhetsrom", men har alltid bestilt for rett under 200 kroner, aldri ført til at jeg må ut med ekstra avgifter. Så lenge man ikke bestiller for 199,- kroner så skal det gå greit! Er begrenset hvor mye kursen svinger, selv om det... kan skje endringer.

Æsj, tar sjansen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet

Må bare fortelle dere alle sammen! atkins cookies'n cream= beste "slankebaren" jeg noen gang har smakt! Fy f***!!!Neste gang jeg bestiller blir det BARE disse sjokoladene.. har smakt 2-3 andre fra atkins=dritt i forhold.. har også smakt chocolite cookies'n cream.. kan IKKE sammenlignes! Og quest bars med brownies=ikke min type smak, altfor kaffe/mørk smak!

LØP OG KJØP!(bestill-_-)

Atkins, Advantage, Cookies n' Creme Bar, 5 Bars, 1.7 oz (48 g) Each - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare meddele at jeg kjøpte en pakke med totalverdi på over 50 dollar, men betalte under 200 kr for pakken p.ga rewardsene. For min del gikk det knirkefritt! Ingen problemer med posten eller ringe til de som driver med tollen for å forklare konseptet med rewards. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan forklare??

Jeg skulle bestille walden farms produkter..Eks ketchup.. Den veier 340 gram.. Legger jeg 2 stykker i handlekurven, så forsvinner den billigste frakt alternativet. Og det står man kan bestille opp til 1,8 kilo og under 80 $??

Jeg er under begge de kriteriene:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...