Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Haha! Jeg kjenner jeg klarer å løfte litt tyngre på trening etter at jeg begynte å ta kreatin o-o

Står "insane berry blend" på pakken, og så står det at smakene denne inneholder er raspberry, fruit punch, grape og pineapple orange :D Jeg kan kjenne hva som er hva når jeg spiser dem! Liker best fruit punch smaken :p

Det liker vi(y) Bra jobba! Fruit punch har jeg i hyper fx og den er bånnski.. mildt sagt :yuck: Men håper godiset er bedre! Fruit punch rusbruser og alt mulig i usa er jo kjempegodt så :) Men den andre boksen med bcaa.. hva er det? gir det annen effekt enn kreatin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det liker vi(y) Bra jobba! Fruit punch har jeg i hyper fx og den er bånnski.. mildt sagt :yuck: Men håper godiset er bedre! Fruit punch rusbruser og alt mulig i usa er jo kjempegodt så :) Men den andre boksen med bcaa.. hva er det? gir det annen effekt enn kreatin?

BCAA er jo aminosyrer! Slik jeg har forstått det så er det de viktigste aminosyrene for muskelbygging og restitusjon :p

Jeg har ikke kjøpt bcaa godiset, så kan ikke si noe om smaken. Men tror det skal bestilles i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BCAA er jo aminosyrer! Slik jeg har forstått det så er det de viktigste aminosyrene for muskelbygging og restitusjon :p

Jeg har ikke kjøpt bcaa godiset, så kan ikke si noe om smaken. Men tror det skal bestilles i morgen! :D

Tusen takk for supre svar :D Da har jeg forstått det riktig! Føler meg helt i villørkenen på iherb og alle mulige sider med kosttilskudd og proteinpulver varianter. :)

Nattinatt! Kos deg med sunt snop! :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

broscience meet girlscience:D

ikke at det er noe gale i tilskuddene dere diskuterer, men kreatin til 289,- for 40 porsjoner for den har en insane berry smak og kan tygges det er ganske så rip off;)

bcaa greit nok hvis dere vil bruke litt ekstra cash el faster..:)

Hahah! :happy::whistle: Det jævla godtesuget vårt... Har du noe bedre produkt til en bedre pris skal jeg med glede heller kjøpe det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har ikke noe å si! Bare pluss om de er fra iherb :) de har nok pakkene mine derfra på rullebånd snart! :joyful:

Supert! tusen takk. Kom deg i seng og få hvile :)Nattinatt, sov godt Flisen! ;)

no worries, iherb it is;)

creatin bestiller jeg vanligvis fra norge siden frakten går kjappere og det er forholdsvis billig her og, men fra iherb ville jeg gått for enhvert kjent merke sålenge det er creapure, f.eks:

Universal Nutrition, Creatine, 1000 g (1 kg) - iHerb.com

under 200 lappen for 200 serveringer vs 289,- for 40 serveringer med tygge creatinen, da ser du hva jeg mente med rip off;) Det finnes billigere 500g og 1kgs der inne og, men må sjekke om det er billig kina creatin el creapure etc før kjøp.

bcaa: de har forresten den dere snakket om til under halve prisen der, men den inneholder altfor lite bcaa pr servering til at jeg ville vurdert den.

denne f.eks:

Labrada Nutrition, BCAA Power, Fruit Punch, 1 lb 1 oz (500 g) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no worries, iherb it is;)

creatin bestiller jeg vanligvis fra norge siden frakten går kjappere og det er forholdsvis billig her og, men fra iherb ville jeg gått for enhvert kjent merke sålenge det er creapure, f.eks:

Universal Nutrition, Creatine, 1000 g (1 kg) - iHerb.com

under 200 lappen for 200 serveringer vs 289,- for 40 serveringer med tygge creatinen, da ser du hva jeg mente med rip off;) Det finnes billigere 500g og 1kgs der inne og, men må sjekke om det er billig kina creatin el creapure etc før kjøp.

bcaa: de har forresten den dere snakket om til under halve prisen der, men den inneholder altfor lite bcaa pr servering til at jeg ville vurdert den.

denne f.eks:

Labrada Nutrition, BCAA Power, Fruit Punch, 1 lb 1 oz (500 g) - iHerb.com

Jeg finner ikke samme BCAA som er hos Muskelproff der? Står bare Micros Chewies og tror det er noe annet enn den som er hos dem! Forskjellig pakning og innhold :p Den BCAA power er jo pulver, ikke tyggetabletter?

Poenget vårt er at vi trenger noe søtt å tygge på som ikke ødelegger dietten, derfor jeg kjøpte kreatin godteriet :D Man må kunne unne seg noe godt i blant! Uansett er det jo på tilbud nå, koster under 500kr for begge produktene :love: Skal kjøpe det i dag! :)

Ser på siden at kreatinet godiset inneholder kreatin AKG? Går ut i fra at det er noe dyrere enn vanlig kreatin :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no worries, iherb it is;)

creatin bestiller jeg vanligvis fra norge siden frakten går kjappere og det er forholdsvis billig her og, men fra iherb ville jeg gått for enhvert kjent merke sålenge det er creapure, f.eks:

Universal Nutrition, Creatine, 1000 g (1 kg) - iHerb.com

under 200 lappen for 200 serveringer vs 289,- for 40 serveringer med tygge creatinen, da ser du hva jeg mente med rip off;) Det finnes billigere 500g og 1kgs der inne og, men må sjekke om det er billig kina creatin el creapure etc før kjøp.

bcaa: de har forresten den dere snakket om til under halve prisen der, men den inneholder altfor lite bcaa pr servering til at jeg ville vurdert den.

denne f.eks:

Labrada Nutrition, BCAA Power, Fruit Punch, 1 lb 1 oz (500 g) - iHerb.com

Tusen hjertelig takk! :D Iherb:love: skjønner godt hva du mener med ripoff nå :blush: Søtsug og jenter er en evig diskusjon.. men imponert over at dere gutter greier dere så lett igjennom! All ære og klapp på skulderen!

Får lese litt mer og isåfall heller spise litt sukkerfritt snop og heller shoppe for de andre pengene jeg sparer :D Motiverende og flott ting! Takk igjen for stor hjelp

Kjøp reflex creatin. Er rent og merket creapure, så kan du handle deg noen sukkerfrie pastiller i matbutikken istedet.

Thanks ;) notert og tro meg. sukkerfri tyggis og pastiller er min redning sammen med pepsimax :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen hjertelig takk! :D Iherb:love: skjønner godt hva du mener med ripoff nå :blush: Søtsug og jenter er en evig diskusjon.. men imponert over at dere gutter greier dere så lett igjennom! All ære og klapp på skulderen!

Får lese litt mer og isåfall heller spise litt sukkerfritt snop og heller shoppe for de andre pengene jeg sparer :D Motiverende og flott ting! Takk igjen for stor hjelp

Thanks ;) notert og tro meg. sukkerfri tyggis og pastiller er min redning sammen med pepsimax :D

pepsi max <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg har bestilt: Clif barene er kjempegode, også er det endel ting jeg ikke har prøvd, men er jo bare kokosmel, erythritol, valnøtter, og mørk sjokolade så kvaliteten er vel ikke så ulik. Gleder meg til å bake med gresskar!

Product

Qty Unit Price Discount SubTotal

WAL-32555-1.jpgWalden Farms, Caramel Dip, 340 g (WAL-32555)

Status: ShippedOut 1 X $3.76 $3.76

WAL-32333-1.jpgWalden Farms, Marshmallow Dip, 12 oz (340 g) (WAL-32333)

Status: ShippedOut 1 X $3.76 $3.76

Knorr, Chicken Flavored Bouillon, 6 Extra Large Cubes, 2.5 oz (71 g) (KRR-70101)

Status: ShippedOut 1 X $1.20 $1.20

KRR-70102-0.jpgKnorr, Beef Flavored Bouillon, 6 Extra Large Cubes, 2.3 oz (66 g) (KRR-70102)

Status: ShippedOut 1 X $1.20 $1.20

NUT-10160-1.jpgNutiva, Coconut Flour, 1 lb (454 g) (NUT-10160)

Status: ShippedOut 1 X $4.80 $4.80

NOW-06927-6.jpgNow Foods, Erythritol, 100% Pure Natural Sweetener, 1 lb (454 g) (NOW-06927)

Status: ShippedOut 1 X $7.94 $7.94

NOW-07073-4.jpgNow Foods, Real Food, Raw Walnuts, Unsalted, 12 oz (340 g) (NOW-07073)

Status: ShippedOut 1 X $8.82 $8.82

DAG-00109-2.jpgDagoba Organic Chocolate, New Moon, Rich Dark Chocolate, 2 oz (56 g) (DAG-00109)

Status: ShippedOut 1 X $2.34 $2.34

FRM-00200-0.jpgFarmer's Market Foods, Organic Pumpkin, 15 oz (425 g) (FRM-00200)

Status: ShippedOut 2 X $2.44 $4.88

CBI-19202-1.jpgClif Bar, Clif Kids, Organic Z Bar, Peanut Butter, 6 Bars, 1.27 oz (36 g) Each (CBI-19202)

Status: ShippedOut 2 X $4.11 $8.22

FRE-10884-1.jpg

Special, Garlic Gold, Organic Southwest Blend Nuggets, .7 g (FRE-10884)

Status: ShippedOut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...