Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow! Den må jeg da kjøpe meg :) slenger inn en bestilling ikveld :p

Åh, kommer de raskere derfra ? Mine kom på en uke med airmail :D

Bare hyggelig! Selv takk (y)

Jeg bestilte selv kreatin godis ( :love: ) og Ursobolic sent på mandag. Pakken var fremme på onsdag med en gratis proteinbar, så jeg er fornøyd! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvordan det vil funke å høre om de kan sette det som gave? (de har nå gratis shipping på bestillinger over $40..)

Tipper de ikke gjør der, men jeg har også hørt at det norske tollvesenet overser bedriftsnavn som sender pakker som gave. Sendes det fra en privatperson bruker det å gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de ikke gjør der, men jeg har også hørt at det norske tollvesenet overser bedriftsnavn som sender pakker som gave. Sendes det fra en privatperson bruker det å gå greit.

Åja.. Teit.. Får jeg noen der borte til å sende for meg må jeg jo uanstt betale frakt så da kan jeg like gjerne bare bestille små pakker direkte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fungere å få de til å sende det som gave. Har selv ikke prøvd, men det kan absolutt være verdt å prøve. Ellers gjelder det å få varene til under 28-33 dollar(avhengig av kursen), men samtidig holde seg under 4 lbs (1814 gram). Dette ser man under til høyre for alle varene du har i handlevogna.

Er det første gangen du bestiller, så bruk koden DDG000 og du vil få 10$ av på bestillingen din om du bestiller for 40$ eller mer, og 5$ av hvis du bestiller for mindre enn 40$.

Så bestiller du for 40$, vil rabatten få deg ned på 30$ som holder deg under tollgrensa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det første gangen du bestiller, så bruk koden DDG000 og du vil få 10$ av på bestillingen din om du bestiller for 40$ eller mer, og 5$ av hvis du bestiller for mindre enn 40$.

Så bestiller du for 40$, vil rabatten få deg ned på 30$ som holder deg under tollgrensa;)

De fleste vet at det er din egen kode du forsøker å få andre til å bruke, noe som er helt greit - dersom du faktisk sier i fra hva du kan få ut av det. ;)

Er ikke akkurat den flinkeste i matte, men med en rabatt på 10% på en bestilling på $40, vil man måtte betale $36. Dersom rabatten hadde vært på 25% hadde det blitt $30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg husker at man kunne skaffe seg noen fine matbokser fra iHerb.. Noen som har en anbefaling eller to? :)

Ahh, matboks, min favoritting på jord. Skulle bestille en ved forrige bestillingen, men ble ikke plass.

Snuser litt på disse, vil ha en med kjøleelement:

- Matboks, denne er vist svær!

- Matboks, denne er litt mindre.

- Matboks igjen.

Tenkte jeg skulle være lur å bestille en fra Ebay. Kjøpte en fra Japan som skulle være stor og ikke minst sammenleggbar. Den var pitteliten og i lokket var det plastspisepinner...

Forrige bestilling fra iHerb:

- Taco krydder

- Triple Chocolate Fudge proteinbarer

- Shea butter (til min tørre hud)

- Gratis prøve på proteinbar fra Quest Nutrition

- Kakao pulver

Ser nå at iHerb på "total value" har skrevet $35, noe som er over grensen. Teller gratis prøver og rabatter (som jeg fikk på Taco krydderet), med i verdien? I så fall er det idiotisk, og jeg må betale avgiiiifteeeer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple Pie smaker helt magisk! :love: Den inneholder små biter av eple, og smaker AKKURAT som eplepai når den varmes i mikroen i rundt 10 sek :p

Varme de litt i mikroen, hvorfor har jeg aldri tenkt på det liksom , har gått noen bokser av de og aldri tenkt over, bra forslag(y)

Kanskje den rare vin/alko/gjær? en av de hehe, ettersmaken forsvinner da... utenom den spesielle ettersmaken som må tilvennes er de ganske grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses! Har du link ? :love: Jøsses, så godt ja! dette må prøves!

Har du fått bestilt enda? o-o Hadde vært morsomt å ha noen å sammenligne effekten med :love:

Så dessuten et tilbud på facebook siden som jeg nok kommer til å benytte meg av :p Både kreatin godteriet og bcaa godteriet for under 500lappen :D

Kjøp Chewie Pack - SUPERTILBUD hos Muskelproff

Varme de litt i mikroen, hvorfor har jeg aldri tenkt på det liksom , har gått noen bokser av de og aldri tenkt over, bra forslag(y)

Kanskje den rare vin/alko/gjær? en av de hehe, ettersmaken forsvinner da... utenom den spesielle ettersmaken som må tilvennes er de ganske grei.

Leste litt på nettet før jeg spiste min, mange som anbefaler å varme den først! :p Absolutt ingen ettersmak når den har vært i mikroen noen sekunder :D

Hvilke smaker har du smakt, og hvilke syns du er best? :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått bestilt enda? o-o Hadde vært morsomt å ha noen å sammenligne effekten med :love:

Så dessuten et tilbud på facebook siden som jeg nok kommer til å benytte meg av :p Både kreatin godteriet og bcaa godteriet for under 500lappen :D

Kjøp Chewie Pack - SUPERTILBUD hos Muskelproff

Leste litt på nettet før jeg spiste min, mange som anbefaler å varme den først! :p Absolutt ingen ettersmak når den har vært i mikroen noen sekunder :D

Hvilke smaker har du smakt, og hvilke syns du er best? :joyful:

Av det merket og ikke generelt regner jeg med? isåfall apple pie og peanuttbutter smaken, apple pie liker jeg best selv med den litt spesielle ettersmaken hehe

regner med det er samme der el? virker sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått bestilt enda? o-o Hadde vært morsomt å ha noen å sammenligne effekten med :love:

Så dessuten et tilbud på facebook siden som jeg nok kommer til å benytte meg av :p Både kreatin godteriet og bcaa godteriet for under 500lappen :D

Kjøp Chewie Pack - SUPERTILBUD hos Muskelproff

Niks, vært litt treig i avtrekkern. Hatt så utrolig mye annet jeg har dratt kortet på.. blant annet parajumperjakke :D hehe

Men tenker å gjøre det nå i løpet av helgen, for dette tilbudet kan jeg ikke la gå! TUSEN TAKK for link :love: Absolutt helt flott å kunne ha noen å sammenligne med! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det merket og ikke generelt regner jeg med? isåfall apple pie og peanuttbutter smaken, apple pie liker jeg best selv med den litt spesielle ettersmaken hehe

regner med det er samme der el? virker sånn;)

Jaa, Apple Pie var veldig god :love:

HAha! hva i alle dager skjedde nå..

Haha, ble vel litt surr i det svaret! :p Si i fra hvis du bestemmer deg for å kjøpe det! :)

Nå skal jeg ta min daglige dose "godteri" for så å sove, natta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, Apple Pie var veldig god :love:

Haha, ble vel litt surr i det svaret! :p Si i fra hvis du bestemmer deg for å kjøpe det! :)

Nå skal jeg ta min daglige dose "godteri" for så å sove, natta! :D

Får helt vann i munnen av å lese! Hva smaker de? :D Og gir de noen forbedrende effekt?

Jeg har prøvd Hyper Fx og jack 3d. . makan til dritt som ikke hjelper ;p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vann i munnen av å lese! Hva smaker de? :D Og gir de noen forbedrende effekt?

Jeg har prøvd Hyper Fx og jack 3d. . makan til dritt som ikke hjelper ;p hehe

Haha! Jeg kjenner jeg klarer å løfte litt tyngre på trening etter at jeg begynte å ta kreatin o-o

Står "insane berry blend" på pakken, og så står det at smakene denne inneholder er raspberry, fruit punch, grape og pineapple orange :D Jeg kan kjenne hva som er hva når jeg spiser dem! Liker best fruit punch smaken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...