Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Ok, det er kanskje bedre enn vanlig sukker men å kalle baren sukkerfri blir for drøyt synes jeg. Bedre enn vanlig sjokolade kanskje med tanke på sukkeret men quest baren har lavere GI enn denne. Enig i at helheten er viktigst men jeg unngår vanlig sukker (og sirup) fordi det drar den totale GI opp.

Har du diabets?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har en flytende stevia natural som jeg kjøpte på myrevolution, og den synes jeg har en helt jævlig ettersmak. Vil stevia med smak også ha det eller? Synes sukrin blir litt kaldt, på en måte i baking. Bruker for det meste sukrin på grøt og i te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flytende stevia natural som jeg kjøpte på myrevolution, og den synes jeg har en helt jævlig ettersmak. Vil stevia med smak også ha det eller? Synes sukrin blir litt kaldt, på en måte i baking. Bruker for det meste sukrin på grøt og i te.

Det skal veldig lite til før ettersmaken kommer, noe jeg ikke var klar over i begynnelsen. En dråpe kan være forskjellen mellom godt og vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal veldig lite til før ettersmaken kommer, noe jeg ikke var klar over i begynnelsen. En dråpe kan være forskjellen mellom godt og vondt....

Ahh, det kan ha noe med saken å gjøre. Jeg kan muligens ha pøsa på en smule:whistle: Lagde noen sjokokjeks som fikk god søtsmak nå nettopp. Bare litt tørre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flytende stevia natural som jeg kjøpte på myrevolution, og den synes jeg har en helt jævlig ettersmak. Vil stevia med smak også ha det eller? Synes sukrin blir litt kaldt, på en måte i baking. Bruker for det meste sukrin på grøt og i te.

Ren sukrin har en veldig kald ettersmak. Prøv sukrinMelis, eller min favoritt, Sukrin+ som er en blanding mellom Stevia og Sukrin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å snuse litt på hjemmesiden til iherb nå, men jeg er helt grønn når det kommer til å kjøpe ting over nett fra utlandet.

- Hvordan lønner det seg å "bestille" (vekt/pris?) for å slippe å gå på smeller med dyr frakt eller skatt?

- Er det å bestille varer for opp i mot 200 kr det beste, og bestille oftere, framfor å handle stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSF-00121-0.jpg HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Cookies N Cream, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each 1 $18.23 1.6 lbs 10/5/2012

HSF-00123-0.jpg HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Triple Chocolate Fudge, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each

(HSF-00123)

1 $18.23 1.6 lbs 10/5/2012

NAR-33317-4.jpg Annie's Naturals, Organic, Caesar Dressing, 8 fl oz (236 ml)

(NAR-33317)

1 $3.74 1.54 lbs 10/5/2012

FRE-05018-0.jpg Special, Dragon Herbs, Heaven Mountain Goji-To-Go, 1 oz (28 g)

(FRE-05018)

1 $1.99 0.33 lbs 10/5/2012

QST-93329-2.jpg Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each

(QST-93329)

1 $25.60 2.07 lbs 10/5/2012

WAL-32555-1.jpg Walden Farms, Caramel Dip, 340 g

(WAL-32555)

1 $3.76 1.85 lbs 10/5/2012

WAL-88055-1.jpg Walden Farms, Chocolate Flavored Syrup, 12 oz (340 g)

Venter spent på produktene! :) Walden Farms sjokolade sirup og caesar dressingen er ihvertfall helt topp!

Hvordan smaker Quest baren med Chocolate Brownie? Jeg fikk med en Quest med Apple Pie smak når jeg bestilte fra Muskelproff - Tune your body - Muskelproff og vurderer å kjøpe en del, må bare vite hvilke smaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å snuse litt på hjemmesiden til iherb nå, men jeg er helt grønn når det kommer til å kjøpe ting over nett fra utlandet.

- Hvordan lønner det seg å "bestille" (vekt/pris?) for å slippe å gå på smeller med dyr frakt eller skatt?

- Er det å bestille varer for opp i mot 200 kr det beste, og bestille oftere, framfor å handle stort?

bestill lovlige varer og doser, bestill for max 200 kr om gangen og sjekk at frakta ikke blir høyere enn 6 dollar før du bestiller.

Multivitamin har for høye doser og en del urter regnes som legemiddel i Norge, også c vitamin over 200 mg regnes som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan smaker Quest baren med Chocolate Brownie? Jeg fikk med en Quest med Apple Pie smak når jeg bestilte fra Muskelproff - Tune your body - Muskelproff og vurderer å kjøpe en del, må bare vite hvilke smaker :D

Den smakte helt nydelig! Litt seig og veldig god på smak. Veldig ekte sjokoladesmak og ikke for søt og falsk :)

Hvordan smakte Apple Pie ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den smakte helt nydelig! Litt seig og veldig god på smak. Veldig ekte sjokoladesmak og ikke for søt og falsk :)

Hvordan smakte Apple Pie ? :)

Apple Pie smaker helt magisk! :love: Den inneholder små biter av eple, og smaker AKKURAT som eplepai når den varmes i mikroen i rundt 10 sek :p

Nå ble jeg sugen på noen Quest barer! Tror jeg skal kjøpe Apple Pie, Chocolate Brownie og Peanutbutter. Gidder ikke vente på å få varer fra

iHerb.com - Vitamins, Supplements & Natural Health Products

, så tror heller jeg bestiller fra Muskelproff - Tune your body - Muskelproff :D

Takk for hjelpen! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...