Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Det er billig frakt fordi det ikke er tracking. Men vit at det er et unntak at pakka blir borte. Jeg har bestilt mange ganger og det har aldri skjedd for meg. Var det første bestilling? Brennsikker på at du gav de riktig adresse?

Ja, alt er riktig gjort fra min side, første og siste bestilling fra meg ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder:

Fiberfin/fiberhusk

Mandelmel

sukrin

bakepro

Stevia

Proteinpulver som er godt i baking?

BCAA

Hvilke merker er safe ifra IHERB? hva kjøper dere? Gjerne full link eller fult merke? Er jo så mye rart der!

Hei

Jeg bruker alle de ingrediensen - kjøper det meste på iherb ja ;-) Se noen produkter i dette innlegget. (Erythritol fra iHerb er det samme som sukrin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stevia vanilla er kjempe god i havregrøten synes jeg :) Sjokoladesmaken har jeg dessverre ikke prøvd ennå. Hadde tenkt å bestille den i en pakke som jeg bestilte tidligere i dag, men ble akkurat for tungt.. Har også begge proteinpulverne, og liker vaniljesmaken best. Sjokoladesmaken blir litt falsk, men blir veldig god om du blander den inn i havregrøten sammen med kakaopulver :)

jeg så at de hadde brownie fudge smak også(som hadde mange flere reviews), men det virket som om den var mer egnet for faktisk protein shake og litt vanskeligere å bruke til å lage andre retter, som feks pannekaker, proteincookies osv? Men å, nå gleder jeg meg til pakken kommer i posten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle slenge inn min første ordre derfra nå, men lurer på en liten ting.

Må ordren være under 200,- tot inkludert frakt for å unngå tollavgifter osv? Eller er det varene som må være under 200?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har et spørsmål angående disse multivitaminene.

Jeg prøver å se på den tabellen om hva som er lov og ikke, men jeg klarer ikke å formatere den til verdiene oppsatt? Er dette en multivitamin jeg kan regne med å få gjennom tollen?

Tusen takk for hjelp!

Hei

Mine multivitaminer ble stoppet på bakgrunn av verdiene på Folic acid på 400mcg som er samme som de du linket til....

Noen som har tips til multivitaminer som går igjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Hva er de/den beste proteinbarsene fra iherb folkens? Noe å anbefale? Typ snickers/oreo/milkway/kinder.. Hvis det hjelper på hint av smak! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra iherb en gang - og det var ikke en positiv opplevelse. Man betaler jo skatt om det kommer på over 200kr - dette visste jeg og sjekket kursen mange forskjellige steder. Bestilte varer for 194kr slik at jeg fikk en margin på 6kr. 10 dager senere fikk jeg en ekstra regning på 324kr for totalsummen min hadde visst kommet på 201.34kr! Lite kult!

Hva er de/den beste proteinbarsene fra iherb folkens? Noe å anbefale? Typ snickers/oreo/milkway/kinder.. Hvis det hjelper på hint av smak! hehe!

Sjekk ut Atkinsbarene - de har en med karamel og peanøtter. Den smaker som snickers, jeg lover :D Litt hvertfall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter spent på pakker fra iherb. Det er jo et hav av produkter der inne, er det noen som har funnet en fin erstatning for oboy og andre sjokoladepulver til melk? Eller om dere har noen gode tips? Som er sunnere? :) har litt problemer med å kutte sjokolademelka mi som en bortskjemt 4-åring... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Mine multivitaminer ble stoppet på bakgrunn av verdiene på Folic acid på 400mcg som er samme som de du linket til....

Noen som har tips til multivitaminer som går igjennom?

tror ikke det finnes noe på iherb. har lett etter. du kan kjøpe fra bigvits.com og få lovlig innførsel av høye doser derfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavglykemisk proteinbar - uten sukker, hvete og melk. Farlig gode!

Clif Bar, Builder's 20 g Protein Bar, Chocolate Mint, 12 Bars, 2.4 oz (68 g) Per Bar - iHerb.com

Clif Bar, Builder's Bar, Peanut Butter Cocoa Dipped Double Decker Crisp Bar, 12 Bars, 28.8 oz (816 g) - iHerb.com

hvordan kan du kalle det lav GI når det inneholder sirup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirup av brun ris tas sakte opp av kroppen , samt at proteinbaren også inneholder en del fiber og godt med proteiner. Dette sørger for at den fordøyes i sakte tempo og da blir påvirkningen av av blodsukkeret moderat. Den glykemiske indeksen for et enkelt produkt sier meg veldig lite, jeg tenker helhet og sammensetning. For meg blir det en mer nøyaktig fremstilling.

Ok, det er kanskje bedre enn vanlig sukker men å kalle baren sukkerfri blir for drøyt synes jeg. Bedre enn vanlig sjokolade kanskje med tanke på sukkeret men quest baren har lavere GI enn denne. Enig i at helheten er viktigst men jeg unngår vanlig sukker (og sirup) fordi det drar den totale GI opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAR-33317-4.jpg Annie's Naturals, Organic, Caesar Dressing, 8 fl oz (236 ml)

(NAR-33317)

FRE-05018-0.jpg Special, Dragon Herbs, Heaven Mountain Goji-To-Go, 1 oz (28 g)

(FRE-05018)

QST-93329-2.jpg Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each

(QST-93329)

WAL-32555-1.jpg Walden Farms, Caramel Dip, 340 g

(WAL-32555)

WAL-88055-1.jpg Walden Farms, Chocolate Flavored Syrup, 12 oz (340 g)

Venter spent på produktene! :) Walden Farms sjokolade sirup og caesar dressingen er ihvertfall helt topp!

1 $18.23 1.6 lbs 10/5/2012

1 $3.74 1.54 lbs 10/5/2012

1 $1.99 0.33 lbs 10/5/2012

1 $25.60 2.07 lbs 10/5/2012

1 $3.76 1.85 lbs 10/5/2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...